Oferta: ds. obsługi organizacyjno - technicznej procedury "niebieska karta"
Data publikacji: 2017-08-23
Nr ref.: MOPR/60/2017
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. obsługi organizacyjno - technicznej procedury "niebieska karta"
Informacje dodatkowe: UMOWA O PRACĘ/1 ETAT
Data rozstrzygnięcia oferty
2017-10-20
Zakres podstawowych czynności
- Przygotowanie dokumentacji ustanawiającej grupę roboczą w ramach procedury Niebieskiej karty,
- Sporządzanie protokołu uzgodnień w zakresie przekazania formularza "Niebieska Karta",
- Przygotowanie decyzji o ustanowieniu grupy roboczej,
- Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zmian składu grupy roboczej,
- · Przygotowywanie kopii dokumentacji dla członków grup roboczych/sekcji zespołu interdyscyplinarnego ds. przeciwdziałania przemocy w rodzinie/sądów/prokuratury/innych instytucji,
- · Protokołowanie podczas posiedzeń grup roboczych/sekcji zespołu interdyscyplinarnego ds. przeciwdziałania przemocy w rodzinie,
- · Współpraca z koordynatorami grup roboczych w zakresie konsultowania prawidłowości i terminowości prowadzenia dokumentacji w ramach wykonywania działań wynikających z procedury "niebieskie Karty",
- Sporządzanie notatek służbowych,
- Pozyskiwanie, opracowywanie i analizowanie danych sprawozdawczych,
- Prowadzenie rejestrów spraw,
- Archiwizowanie dokumentacji zgromadzonej w sprawie realizacji procedur "Niebieskie Karty",
- Udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów,
- · Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych wynikających z zadań realizowanych przez komórkę organizacyjną,
- Udział w spotkaniach organizowanych przez przełożonego.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie średnie,
- Znajomość Ustawy o pomocy społecznej,
- Znajomość KPA,
- Znajomość Ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie,
- Dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel,
- Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
- Bardzo dobra umiejętność pracy w zespole,
- · Umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
- Wysoki poziom zaangażowania,
- Wysokie poczucie odpowiedzialności,
- Samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań,
- Etyka zawodowa,
- Komunikatywność,
- Wysoki poziom kultury osobistej w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- Otwartość na nowe rozwiązania,
Wymagania dodatkowe
- · Wykształcenie wyższe,
- · Uprawnienia do wykonywania zawodu pracownika socjalnego,
- · 1 rok stażu pracy w zakresie realizacji procedur "Niebieskie Karty",
- · Ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- · Umiejętność obsługi programów Power Point,
- · Umiejętność obsługi klienta (uprzejmość, rzeczowość),
- · Asertywność, empatia, gotowość do podnoszenia kwalifikacji.
Wymagane dokumenty
- · Życiorys (CV)
- · List motywacyjny
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie dyplomów)
- Dokument potwierdzający wymagany staż pracy
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- · Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- · Oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa
Inne informacje:
Informacja o warunkach pracy:
- praca biurowa na miejscu w siedzibie Działu Wsparcia Specjalistycznego oraz w środowisku zamieszkania klienta MOPR,
- praca wymaga częstego przemieszczania się w terenie niezależnie od warunków atmosferycznych.
Informacje dodatkowe:
- · Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Martyna Materna
Data i godzina publikacji: 2017-10-20 12:24