Oferta: ds. obsługi sekretariatu

Data publikacji: 2015-09-30
Nr ref.: MOPR/34/2015
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. obsługi sekretariatu
Informacje dodatkowe: FILIA NOWE MIASTO/ PRACA NA ETAT

Data rozstrzygnięcia oferty

2015-10-27

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • wysyłanie korespondencji,
  • sporządzenie czystopisów pism i ich powielanie,
  • obsługa poczty elektronicznej,
  • przyjmowanie i nadawanie faksów,
  • udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych działów lub stanowisk,
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników Filii,
  • prowadzenie ewidencji urlopów pracowników Filii,
  •  przygotowanie zapotrzebowania, rozdysponowywanie i dokonywanie rozliczeń biletów na przejazdy komunikacją miejską przekazywanych pracownikom Filii,
    • wydawanie zaświadczeń dotyczących spraw załatwianych w Sekcji,
    •  przygotowywanie zapotrzebowania na artykuły biurowe i środki czystości oraz rozdysponowywanie ich poszczególnym komórkom organizacyjnym Filii,
    •  łączenie rozmów telefonicznych z kierownikiem Filii, kierownikami Zespołów Pracy Socjalnej, Kierownikami Sekcji Świadczeń oraz z pracownikami socjalnymi,
    •  prowadzenie kalendarza spotkań kierownika Filii.

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie średnie na jednym z kierunków: administracyjny, ekonomiczny, ogólny,
  • znajomość KPA w stopniu dobrym,
  • wysoki poziom umiejętności obsługi klienta,
  • bardzo dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel,
  • wiedza i umiejętność właściwego traktowania informacji służbowych,
  • umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celi sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
    • umiejętność dobrej organizacji pracy,
    • bardzo dobra umiejętność pracy w zespole,
    • wysoki poziom umiejętności komunikowania się (poprawność pod względem gramatycznym i językowym),
    • umiejętność redagowania pism i komunikatów,
    • wysokie poczucie odpowiedzialności, etyka zawodowa zwłaszcza wysoki poziom kultury osobistej, wysoki poziom zaangażowania, komunikatywność, otwartość na nowe rozwiązania, sumienność, skrupulatność.

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe zawodowe lub wyższe magisterskie,
  • podwyższanie kwalifikacji na jednym z kierunków: administracja, inne kierunki humanistyczne,
  • kurs profesjonalnej obsługi klienta,
  • kurs profesjonalnej obsługi sekretariatu,
  • kurs obsługi komputera,
  • 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze sekretariatu,
  • 6 miesięcy doświadczenia w jednostkach administracji publicznej,
  • ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
  • gotowość do podnoszenia kwalifikacji.

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokument potwierdzający wymagane wykształcenie (kserokopia)
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Inne informacje:

  1. Informacja o warunkach pracy:
  • praca na miejscu w biurze z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych
  • pomieszczenie pracy na piętrze budynku biurowego
  • budynek bez windy
  • pomieszczenia higieniczno - sanitarne nie zapewniają dostępności osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich
  1. Informacje dodatkowe:
  • informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6%.

Informacja o wyniku naboru

MOPR-34-2015.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru -Martyna Materna (Aktualizacja)
Opublikował(a): Martyna Materna
Data i godzina publikacji: 2015-10-27 08:34