Oferta: ds. obsługi sekretariatu
Data publikacji: 2007-06-21
Nr ref.: MOPR/ 27 /2007
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. obsługi sekretariatu
Data rozstrzygnięcia oferty
2007-07-24
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie spraw organizacyjnych dyrektora i zastępców
- prowadzenie: rejestru korespondencji przychodzącej, rejestru kontroli przeprowadzonych w MOPR przez jednostki zewnętrzne, rejestru spraw przekazywanych zgodnie z właściwościami w Dziale Organizacyjnym, rejestru zarządzeń Dyrektora MOPR
- prowadzenie kalendarza spotkań dyrektora i zastępców oraz umawianie i potwierdzanie spotkań
- wysyłanie korespondencji
- łączenie rozmów telefonicznych z dyrektorem, zastępcami oraz z innymi komórkami organizacyjnymi
- przyjmowanie i nadawanie faksów, poczty elektronicznej (e-mail)
- sporządzanie czystopisów pism i ich powielanie
- udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby-kierowanie ich do właściwych działów lub stanowisk pracy
- prowadzenie ewidencji podań o pracę i odpowiedzi
- wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych wynikających z zadań realizowanych przez komórkę organizacyjną
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcanie średnie na jednym z kierunków: ekonomiczny lub administracyjny
- Znajomość i umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów prawa pracy
- Znajomość obsługi komputera (Word, Excel, Access)
- Wysoki poziom umiejętności obsługi klienta
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Umiejętność pracy w zespole
- Wysoka kultura osobista
- Etyka zawodowa, zaangażowanie w wykonywaną pracę
Wymagania dodatkowe
- Pożądane wykształcenie wyższe zawodowe/ magisterskie na jednym z kierunków: prawo i administracja, organizacja i zarządzanie o specjalności: zrządzanie zasobami ludzkimi, ekonomia
- Doświadczenie zawodowe w obsłudze sekretariatu/ kancelarii (6 miesięcy w tym staże, praktyki)
- Roczne doświadczenie zawodowe w pracach na stanowiskach związanych z obsługa klienta (w tym staże, praktyki)
- Wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
Informacja o wynikach MOPR 27 2007.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: dodanie informacji o wynikach naboru
Opublikował(a): Marcin Domżał
Data i godzina publikacji: 2007-07-24 00:16