Oferta: ds. opłat mieszkańców za pobyt w dps
Data publikacji: 2017-11-13
Nr ref.: MOPR/76/2017
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. opłat mieszkańców za pobyt w dps
Informacje dodatkowe: SEKCJA DS. DOMÓW POMOCY SPOŁECZNEJ / UMOWA O PRACĘ / 1 ETAT
Data rozstrzygnięcia oferty
2017-12-29
Zakres podstawowych czynności
- Prowadzenie postępowań i przygotowanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach ustalenia lub zmiany opłat mieszkańców za pobyt w DPS lub RDP,
- Prowadzenie postępowań i przygotowanie projektów decyzji administracyjnych w sprawie całkowitego lub częściowego zwolnienia z opłat za pobyt osób w DPS lub RDP,
- Bieżąca współpraca z DPS i RDP na terenie Poznania oraz z DPR poza Poznaniem w sprawach opłat mieszkańców w DPS i RDP,
- Prowadzenie postępowań i przygotowanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach wniosków mieszkańców DPS o zmianę DPS,
- Przygotowywanie sprawozdań, informacji i analiz dotyczących opłat mieszkańców za pobyt w DPS i RDP,
- Udzielanie informacji klientom zewnętrznym i wewnętrznym o zasadach kierowania i umieszczania osób w DPS i RDP oraz o zasadach odpłatności za pobyt w DPS i RPD,
- Udział w szkoleniach, w sytuacji zmiany przepisów i w ramach doskonalenia zawodowego,
Wymagania obowiązkowe
- · Wykształcenie wyższe zawodowe na jednym z kierunków: administracja, politologia, praca socjalna, socjologia, pedagogika,
- · Umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów prawa z zakresu KPA oraz Ustawy o pomocy społecznej,
- Wiedza i umiejętność właściwego traktowania informacji służbowych,
- · Umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
- Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
- Bardzo dobra umiejętność pracy w zespole,
- Umiejętność obsługi klienta,
- Wysoki poziom zaangażowania,
- Wysokie poczucie odpowiedzialności,
- Samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań,
- Etyka zawodowa,
- Komunikatywność,
- Wysoki poziom kultury osobistej w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- Otwartość na nowe rozwiązania.
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe magisterskie, ukończone studia podyplomowe, podwyższanie kwalifikacji na jednym z kierunków: ekonomia, prawo, administracja, praca socjalna, socjologia,
- 1 rok stażu pracy w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej,
- Ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- Asertywność,
- Empatia,
- Gotowość do podnoszenia kwalifikacji.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie dyplomów oraz suplementy do dyplomów)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa
Inne informacje:
Informacja o warunkach pracy:
- praca administracyjno - biurowa na miejscu w siedzibie MOPR w Poznaniu,
- budynek bez windy, nieprzystosowany dla osób z dysfunkcją narządu ruchu,
- prace związane głównie z uciążliwościami występującymi przy obsłudze monitora.
Informacje dodatkowe:
- Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Martyna Materna
Data i godzina publikacji: 2017-12-29 08:06