Oferta: ds. opracowania i ewidencji umów

Data publikacji: 2012-01-10
Nr ref.: MOPR/01/2012
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. opracowania i ewidencji umów
Informacje dodatkowe: Dział Organizacyjny, praca na etat

Data rozstrzygnięcia oferty

2012-02-17

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie centralnego rejestru umów,
  • obsługa w zakresie organizacyjnym zawieranych przez MOPR umów zlecenia, umów o dzieło, wolontariatu;
  • prowadzenie od strony organizacyjnej spraw związanych z używaniem samochodów osobowych do celów służbowych przez pracowników MOPR, przygotowywanie umów;
  • prowadzenie spraw dotyczących współpracy ze związkami zawodowymi działającymi w obrębie MOPR i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie;
  • prowadzenie dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym ewidencji wniosków dotyczących świadczeń udzielanych z ZFŚS, przygotowywanie umów dotyczących świadczeń udzielanych z ZFŚŚ;
  • prowadzenie spraw związanych z badaniami profilaktycznymi, delegacjami służbowymi pracowników, biletami sieciowymi i nagrodami jubileuszowymi;
  • przygotowanie danych do sprawozdań, informacji i analiz w zakresie wykonywanych zadań.

 Informacja o warunkach pracy:

? praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych; wymaga prowadzenia uzgodnień, pozyskiwania i wymiany informacji;

? praca i stanowisko pracy nieprzystosowane do osób niesprawnych ruchowo, biuro położone na pierwszym piętrze w budynku bez windy - potrzeba przemieszczania się po schodach.

Informacje dodatkowe:

? Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie średnie na jednym z kierunków: administracyjne, ekonomiczne;
  • znajomość kodeksu postępowania administracyjnego i kodeksu pracy oraz umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z ich zakresu;
  • dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel, KSAT;
  • wysoki poziom umiejętność obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego;
  • umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu;
  • umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole;
  • wysokie poczucie odpowiedzialności i zaangażowania;
  • etyka zawodowa zwłaszcza wysoki poziom kultury osobistej;
  • komunikatywność;
  • otwartość na nowe rozwiązania.

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe zawodowe lub magisterskie;
  • podnoszenie kwalifikacji na jednym z kierunków: prawo, administracja, ekonomia, organizacja i zarządzanie o specjalności zarządzanie zasobami ludzkimi;
  • kurs obsługi komputera;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym;
  • doświadczenie zawodowe min. 1 rok;
  • doświadczenie w jednostkach administracji publicznej, w tym staże i praktyki 1 rok;
  • doświadczenie w pracy o charakterze administracyjno - biurowym 1 rok;
  • ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego.

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Osoby posiadające aktualny dokument potwierdzający niepełnosprawność proszone są o złożenie jego kserokopii

Informacja o wyniku naboru

Informacja o wynikach naboru_MOPR.01.2012.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2012-02-17 13:11