Oferta: ds. organizacji zadań pomocy społecznej
Data publikacji: 2007-05-25
Nr ref.: MOPR/ 23 /2007
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. organizacji zadań pomocy społecznej
Informacje dodatkowe: Dział Metodyczny
Data rozstrzygnięcia oferty
2007-06-26
Zakres podstawowych czynności
- Pozyskiwanie i przekazywanie do kierowników komórek MOPR realizujących zadania pomocy społecznej przedmiotowych przepisów prawa, ich interpretacji, wzorów formularzy, wzorów decyzji administracyjnych
- Pozyskiwanie i rozpowszechnianie w komórkach realizujących zadania pomocy społecznej materiałów specjalistycznych
- Organizowanie spotkań roboczych kadry kierowniczej realizujących zadania pomocy społecznej
- Prowadzenie analiz dotyczących zadań pomocy społecznej realizowanych w MOPR
- Tworzenie i monitorowanie procedur realizowanych w ramach zadań pomocy społecznej
- Prowadzenie kontroli w komórkach MOPR realizujących zadania pomocy społecznej w zakresie udzielanych świadczeń
- Przyjmowanie podań, skarg i wniosków składanych w MOPR
- Analiza dokumentacji zebranej do sporządzania pism odpowiadających na skargi i wnioski klientów MOPR, sporządzanie projektów pism w tych sprawach i ich ewidencjonowanie
- Opracowywanie pod względem formalnym indywidualnych spraw klientów MOPR przygotowanych przez komórki realizujące zadania pomocy społecznej do zatwierdzenie dyrektora
- Udzielenie informacji o przysługujących uprawnieniach oraz procedurze przyznawania pomocy społecznej przez MOPR
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcanie wyższe zawodowe/ magisterskie na jednym z kierunków: praca socjalna, socjologia, pedagogika, politologia, prawo, administracja
- Wymagane 2-letnie doświadczenie zawodowe w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej, w pracach wymagających stosowania przepisów prawa i ich interpretacji
- Umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu ustawy o pomocy społecznej i Kodeksu postępowania administracyjnego
- Obsługa programów komputerowych: Word, Excel
- Komunikatywność
- Wysoki poziom umiejętności obsługi klienta
- Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy
- Umiejętność pracy w zespole
- Zaangażowanie w wykonywaną pracę, odpowiedzialność
- Otwartość na nowe rozwiązania, innowacyjność, kreatywność
Wymagania dodatkowe
- Studia podyplomowe na jednym z kierunków: organizacja pomocy społecznej, ekonomika pomocy społecznej
- 5-letnie doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej
- Wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego
- Umiejętność obsługi programów komputerowych: MS Project, Power Point
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
Informacja o wynikach naboru MOPR 23 2007.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: dodanie informacji o wynikach naboru
Opublikował(a): Marcin Domżał
Data i godzina publikacji: 2007-06-26 13:02