Oferta: ds. organizacji zadań pomocy społecznej

Data publikacji: 2007-05-25
Nr ref.: MOPR/ 23 /2007
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. organizacji zadań pomocy społecznej
Informacje dodatkowe: Dział Metodyczny

Data rozstrzygnięcia oferty

2007-06-26

Zakres podstawowych czynności

  • Pozyskiwanie i przekazywanie do kierowników komórek MOPR realizujących zadania pomocy społecznej przedmiotowych przepisów prawa, ich interpretacji, wzorów formularzy, wzorów decyzji administracyjnych
  • Pozyskiwanie i rozpowszechnianie w komórkach realizujących zadania pomocy społecznej materiałów specjalistycznych
  • Organizowanie spotkań roboczych kadry kierowniczej realizujących zadania pomocy społecznej
  • Prowadzenie analiz dotyczących zadań pomocy społecznej realizowanych w MOPR
  • Tworzenie i monitorowanie procedur realizowanych w ramach zadań pomocy społecznej
  • Prowadzenie kontroli w komórkach MOPR realizujących zadania pomocy społecznej w zakresie udzielanych świadczeń
  • Przyjmowanie podań, skarg i wniosków składanych w MOPR
  • Analiza dokumentacji zebranej do sporządzania pism odpowiadających na skargi i wnioski klientów MOPR, sporządzanie projektów pism w tych sprawach i ich ewidencjonowanie
  • Opracowywanie pod względem formalnym indywidualnych spraw klientów MOPR przygotowanych przez komórki realizujące zadania pomocy społecznej do zatwierdzenie dyrektora
  • Udzielenie informacji o przysługujących uprawnieniach oraz procedurze przyznawania pomocy społecznej przez MOPR

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcanie wyższe zawodowe/ magisterskie na jednym z kierunków: praca socjalna, socjologia, pedagogika, politologia, prawo, administracja
  • Wymagane 2-letnie doświadczenie zawodowe w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej, w pracach wymagających stosowania przepisów prawa i ich interpretacji
  • Umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu ustawy o pomocy społecznej i Kodeksu postępowania administracyjnego
  • Obsługa programów komputerowych: Word, Excel
  • Komunikatywność
  • Wysoki poziom umiejętności obsługi klienta
  • Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Zaangażowanie w wykonywaną pracę, odpowiedzialność
  • Otwartość na nowe rozwiązania, innowacyjność, kreatywność

Wymagania dodatkowe

  • Studia podyplomowe na jednym z kierunków: organizacja pomocy społecznej, ekonomika pomocy społecznej
  • 5-letnie doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej
  • Wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego
  • Umiejętność obsługi programów komputerowych: MS Project, Power Point

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

Informacja o wyniku naboru

Informacja o wynikach naboru MOPR 23 2007.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: dodanie informacji o wynikach naboru
Opublikował(a): Marcin Domżał
Data i godzina publikacji: 2007-06-26 13:02