Oferta: ds. organizacji zadań pomocy społecznej
Data publikacji: 2008-05-29
Nr ref.: MOPR/36/2008
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. organizacji zadań pomocy społecznej
Informacje dodatkowe: Dział Metodyczny, praca na etat
Data rozstrzygnięcia oferty
2008-06-26
Zakres podstawowych czynności
- Pozyskiwanie i przekazywanie do kierowników komórek MOPR realizujących zadania pomocy społecznej przedmiotowych przepisów prawa, ich interpretacji, wzorów formularzy, wzorów decyzji administracyjnych,
- pozyskiwanie i rozpowszechnianie w komórkach realizujących zadania pomocy społecznej materiałów specjalistycznych,
- organizowanie spotkań roboczych kadry kierowniczej realizującej zadania pomocy społecznej,
- prowadzenie analiz dotyczących zadań pomocy społecznej realizowanych w MOPR,
- tworzenie i monitorowanie procedur realizowanych w ramach zadań pomocy społecznej,
- prowadzenie kontroli w komórkach MOPR realizujących zadania pomocy społecznej w zakresie udzielanych świadczeń,
- przyjmowanie podań, skarg i wniosków składanych w MOPR,
- analiza dokumentacji zebranej do sporządzenia pism odpowiadających na skargi i wnioski klientów MOPR, sporządzanie projektów pism w tych sprawach, ich ewidencjonowanie,
- opracowywanie pod względem formalnym indywidualnych spraw klientów MOPR przygotowanych przez komórki realizujące zadania pomocy społecznej pod podpis dyrektora,
- udzielanie informacji o przysługujących uprawnieniach oraz o procedurze przyznawania pomocy społecznej przez MOPR,
- udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów,
- wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych wynikających z zadań realizowanych przez komórkę organizacyjną,
- przestrzeganie zapisów zawartych w aktach wewnętrznych jednostki,
- czynności wynikające z przyjętych w MOPR procesów i podprocesów SZJ zgodnego z normą ISO 9001:2000.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie wyższe zawodowe/ wyższe magisterskie na jednym z kierunków: praca socjalna, socjologia, pedagogika, politologia, prawo, administracja,
- staż pracy 2 lata,
- dobra umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu ustawy o pomocy społecznej, kpa,
- dobra umiejętność obsługi programów komputerowych Word, Excel,
- znajomość strategii MP polityki jakości i celów oraz polityki i celów jakościowych MOPR wraz z obowiązującymi procedurami,
- wysoki poziom umiejętności obsługi klienta (uprzejmość, rzeczowość),
- umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
- bardzo dobra umiejętność pracy w zespole,
- wysoki poziom odpowiedzialności,
- wysoki poziom umiejętności społecznych, interpersonalnych i organizacyjnych,
- innowacyjność, kreatywność.
Wymagania dodatkowe
- Studia podyplomowe, podwyższanie kalifikacji na jednym z kierunków: organizacja pomocy społecznej, ekonomika pomocy społecznej,
- staż pracy 5 lat, w tym doświadczenie w jednostkach administracji publicznej,
- doświadczenie w pracy wymagającej stosowania przepisów prawa i ich interpretacji- 2 lata,
- doświadczenie w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej- 2 lata,
- ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- umiejętność obsługi programów Ms Project, Power Point,
- średnia znajomość języka angielskiego,
- gotowość do podnoszenia kwalifikacji.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2008-06-26 12:02