Oferta: ds. organizacyjno- metodycznych

Data publikacji: 2008-05-20
Nr ref.: MOPR/31/2008
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. organizacyjno- metodycznych
Informacje dodatkowe: Dział Metodyczny

Data rozstrzygnięcia oferty

2008-06-19

Zakres podstawowych czynności

  • Udział w przygotowywaniu programów celowych związanych z rozwiązywaniem problemów cudzoziemców - inicjowanie ich powstania, praca w zespołach roboczych,
  • sporządzanie opinii programów celowych przekładanych przez inne podmioty w powyższym zakresie,
  • pozyskiwanie i rozpowszechnianie w Filiach MOPR informacji związanych z udzielaniem pomocy cudzoziemcom, doradztwo metodyczne, upowszechnianie dobrych praktyk w tym zakresie,
  • prowadzenie analiz dotyczących problemów cudzoziemców,
  • tworzenie i monitorowanie procedur działania związanych z realizacją przez Filie MOPR świadczeń pieniężnych, przeprowadzanie kontroli w tym zakresie,
  • koordynowanie realizacji akcji socjalnych skierowanych do klientów MOPR,
  • uzgadnianie terminów i zakresu praktyk zawodowych odbywających się w komórkach organizacyjnych MOPR realizujących zadania pomocy społecznej,
  • analiza dokumentacji zebranej do sporządzenia pism odpowiadających na skargi i wnioski klientów MOPR, sporządzanie projektów pism w tych sprawach ich ewidencjonowanie,
  • przyjmowanie podań, skarg i wniosków składanych w MOPR,
  • udzielanie informacji o przysługujących uprawnieniach oraz o procedurze przyznawania pomocy społecznej przez MOPR,
  • udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów,
  • wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych wynikających z zadań realizowanych przez komórkę organizacyjną,
  • przestrzeganie zapisów zawartych w aktach wewnętrznych jednostki,
  • czynności wynikające z przyjętych w MOPR procesów podprocesów SZJ zgodnego z normą ISO 9001:2000.

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie wyższe zawodowe/ lub wyższe magisterskie na jednym z kierunków: praca socjalna, socjologia, pedagogika,
  • Doświadczenia zawodowe - 2 lata,
  • dobra umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu ustawy o pomocy społecznej i kpa,
  • dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel,
  • znajomość strategii MP polityki jakości i celów oraz polityki i celów jakościowych MOPR wraz z obowiązującymi procedurami,
  • wysoki poziom umiejętności obsługi klienta /uprzejmość, rzeczowość/,
  • umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
  • umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
  • bardzo dobra umiejętność pracy w zespole,
  • wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych i społecznych.

Wymagania dodatkowe

  • Podwyższenie kwalifikacji na studiach podyplomowych na jednym z kierunków: organizacja pomocy społecznej, ekonomika pomocy społecznej,
  • szkolenia w zakresie konstruowania programów celowych,
  • doświadczenie zawodowe - 5 lat,
  • doświadczenie w pracy wymagającej stosowania przepisów prawa i ich interpretacji - 2 lata,
  • doświadczenie w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej - 2 lata,
  • ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
  • umiejętność obsługi programów MS Projekt, Power Point,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym,
  • gotowość podnoszenia kwalifikacji.

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

Informacja o wyniku naboru

wyniki MOPR_31_2008.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2008-06-19 09:34