Oferta: ds. organizacyjno - prawnych
Data publikacji: 2018-05-08
Nr ref.: MOPR/29/2018
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. organizacyjno - prawnych
Informacje dodatkowe: DZIAŁ ORGANIZACYJNY / UMOWA O PRACĘ / 1 ETAT
Data rozstrzygnięcia oferty
2018-06-15
Zakres podstawowych czynności
- Przygotowywanie projektów: zarządzeń wewnętrznych, regulaminów zakładowych, instrukcji, wzorów umów dotyczących zadań realizowanych przez Dział i innych aktów prawnych regulujących funkcjonowanie MOPR oraz prawa i obowiązki pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie zbioru tych dokumentów,
- Nadzorowanie przestrzegania aktów wewnętrznych, stosowania instrukcji kancelaryjnej, archiwalnej i rzeczowego wykazu akt oraz współdziałanie i udzielanie instruktażu w tym zakresie komórkom organizacyjnym Ośrodka,
- Przygotowanie upoważnień i pełnomocnictw udzielanych przez Dyrektora Ośrodka oraz wniosków o udzielenie upoważnień i pełnomocnictw udzielanych przez Prezydenta Miasta Poznania i Radę Miasta Poznania, prowadzenie zbioru tych dokumentów,
- Planowanie oraz dokonywanie czynności kontrolnych w zakresie organizacji i funkcjonowania komórek organizacyjnych Ośrodka, wykonywania zarządzeń Dyrektora oraz w innym zakresie zleconym przez Dyrektora, przygotowanie sprawozdań składnych Rady Miasta Poznania w części dotyczącej zadań realizowanych przez Dział,
- Przygotowanie odpowiedzi na protokoły z narad Prezydenta z Zastępcami, Sekretarzem i Skarbnikiem składanych Wydziałowi Organizacyjnemu UMP zgodnie z zasadami określonymi w zarządzeniu Prezydenta Miasta Poznania,
- Przygotowywanie sprawozdań z realizacji przez MOPR uchwał Rady Miasta Poznania,
- Prowadzenie spraw związanych z prawidłowym funkcjonowaniem składnicy akt, prowadzenie spraw związanych z archiwizacją i brakowaniem dokumentacji niearchiwalnej Ośrodka,
- Realizacja zadań wynikających z umów, porozumień zawartych między MOPR a jednostkami administracji publicznej,
- Przygotowanie danych do sprawozdań, informacji i analiz w zakresie wykonywanych zadań,
- Udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów.
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe licencjackie/magisterskie umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku,
- 3 lata stażu pracy,
- Znajomość Ustawy o pomocy społecznej,
- Znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
- Znajomość Ustawy o narodowym zasobie archiwalnych i archiwach,
- Umiejętność obsługi komputera (Word, Excel), umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- Dobra organizacja pracy,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Umiejętność właściwego traktowania informacji służbowych,
- Wysoki poziom zaangażowania,
- Wysokie poczucie odpowiedzialności,
- Samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań,
- Etyka zawodowa, komunikatywność,
- Wysoki poziom kultury osobistej w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- Otwartość na nowe rozwiązania.
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe licencjackie/magisterskie na kierunku: prawo, administracja, nauki polityczne,
- 1 rok stażu pracy w na podobnym stanowisku w jednostce administracji publicznej,
- Umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu Ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks pracy,
- Wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- Wiedza z zakresu archiwizacji dokumentacji
- Umiejętność obsługi programów do rozliczania umów: zlecenia, o świadczenie usług, o dzieło oraz do rozliczania wyjazdów służbowych,
- Asertywność, empatia, gotowość do podnoszenia kwalifikacji.
Wymagane dokumenty
- Podpisany życiorys (CV)
- Podpisany list motywacyjny
- Dokumenty potwierdzające staż pracy (kopie świadectw pracy)
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Podpisane oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa.
Inne informacje:
- Informacja o warunkach pracy:
- Praca biurowa na miejscu w siedzibie Ośrodka, z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych
- Pomieszczenie pracy i higieniczno - sanitarne nie zapewnia dostępności osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich
Informacje dodatkowe:
- Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Martyna Materna
Data i godzina publikacji: 2018-06-15 08:16