Oferta: ds. organizacyjno - prawnych

Data publikacji: 2018-05-08
Nr ref.: MOPR/29/2018
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. organizacyjno - prawnych
Informacje dodatkowe: DZIAŁ ORGANIZACYJNY / UMOWA O PRACĘ / 1 ETAT

Data rozstrzygnięcia oferty

2018-06-15

Zakres podstawowych czynności

  • Przygotowywanie projektów: zarządzeń wewnętrznych, regulaminów zakładowych, instrukcji, wzorów umów dotyczących zadań realizowanych przez Dział i innych aktów prawnych regulujących funkcjonowanie MOPR oraz prawa i obowiązki pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie zbioru tych dokumentów,
  • Nadzorowanie przestrzegania aktów wewnętrznych, stosowania instrukcji kancelaryjnej, archiwalnej i rzeczowego wykazu akt oraz współdziałanie i udzielanie instruktażu w tym zakresie komórkom organizacyjnym Ośrodka,
  • Przygotowanie upoważnień i pełnomocnictw udzielanych przez Dyrektora Ośrodka oraz wniosków o udzielenie upoważnień i pełnomocnictw udzielanych przez Prezydenta Miasta Poznania i Radę Miasta Poznania, prowadzenie zbioru tych dokumentów,
  • Planowanie oraz dokonywanie czynności kontrolnych w zakresie organizacji i funkcjonowania komórek organizacyjnych Ośrodka, wykonywania zarządzeń Dyrektora oraz w innym zakresie zleconym przez Dyrektora, przygotowanie sprawozdań składnych Rady Miasta Poznania w części dotyczącej zadań realizowanych przez Dział,
  • Przygotowanie odpowiedzi na protokoły z narad Prezydenta z Zastępcami, Sekretarzem i Skarbnikiem składanych Wydziałowi Organizacyjnemu UMP zgodnie z zasadami określonymi w zarządzeniu Prezydenta Miasta Poznania,
  • Przygotowywanie sprawozdań z realizacji przez MOPR uchwał Rady Miasta Poznania,
  • Prowadzenie spraw związanych z prawidłowym funkcjonowaniem składnicy akt, prowadzenie spraw związanych z archiwizacją i brakowaniem dokumentacji niearchiwalnej Ośrodka,
  • Realizacja zadań wynikających z umów, porozumień zawartych między MOPR a jednostkami administracji publicznej,
  • Przygotowanie danych do sprawozdań, informacji i analiz w zakresie wykonywanych zadań,
  • Udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów.

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe licencjackie/magisterskie umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku,
  • 3 lata stażu pracy,
  • Znajomość Ustawy o pomocy społecznej,
  • Znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
  • Znajomość Ustawy o narodowym zasobie archiwalnych i archiwach,
  • Umiejętność obsługi komputera (Word, Excel), umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • Dobra organizacja pracy,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Umiejętność właściwego traktowania informacji służbowych,
  • Wysoki poziom zaangażowania,
  • Wysokie poczucie odpowiedzialności,
  • Samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań,
  • Etyka zawodowa, komunikatywność,
  • Wysoki poziom kultury osobistej w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
  • Otwartość na nowe rozwiązania.

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe licencjackie/magisterskie na kierunku: prawo, administracja, nauki polityczne,
  • 1 rok stażu pracy w na podobnym stanowisku w jednostce administracji publicznej,
  • Umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu Ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks pracy,
  • Wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
  • Wiedza z zakresu archiwizacji dokumentacji
  • Umiejętność obsługi programów  do rozliczania umów: zlecenia, o świadczenie usług, o dzieło oraz do rozliczania wyjazdów służbowych,
  • Asertywność, empatia, gotowość do podnoszenia kwalifikacji.

Wymagane dokumenty

  • Podpisany życiorys (CV)
  • Podpisany list motywacyjny
  • Dokumenty potwierdzające staż pracy (kopie świadectw pracy)
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Podpisane oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa.

Inne informacje:

  1. Informacja o warunkach pracy:
  • Praca biurowa na miejscu w siedzibie Ośrodka, z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych
  • Pomieszczenie pracy i   higieniczno - sanitarne nie zapewnia dostępności osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich

Informacje dodatkowe:

  • Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Informacja o wyniku naboru

Załącznik_7a_Informacja o wynikach naboru w przypadku nie wyłonienia kandydata na stanowisko pracy_27.07.10.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Martyna Materna
Data i godzina publikacji: 2018-06-15 08:16