Oferta: ds. organizacyjno - szkoleniowych
Data publikacji: 2008-07-01
Nr ref.: MOPR/46/2008
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. organizacyjno - szkoleniowych
Informacje dodatkowe: Dział Organizacyjny, Sekcja Rozwoju Pracowników, praca na etat
Data rozstrzygnięcia oferty
2008-08-04
Zakres podstawowych czynności
- Udział w tworzeniu strategii rozwoju, w tym szkoleń pracowników MOPR,
- koordynowanie realizacji szkoleń w ramach przygotowanego planu,
- nawiązywanie kontaktu z kontrahentami w zakresie realizacji szkoleń
dla pracowników MOPR, - tworzenie umów, porozumień z kontrahentami i pracownikami MOPR w zakresie realizacji szkoleń,
- monitorowanie procesów szkoleniowych, monitorowanie budżetu w zakresie szkoleń,
- udział w tworzeniu indywidualnych i grupowych planów szkoleń,
- pozyskiwanie danych do ewaluacji szkoleń,
- prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami pracowników MOPR,
- zlecanie do Działu Ekonomicznego opłat za realizowane szkolenia,
- przygotowywanie zgłoszeń na szkolenia na podstawie przedstawionych ofert,
- współpraca ze szkołami i innymi podmiotami szkoleniowymi w zakresie praktyk studenckich,
- organizacja staży w MOPR,
- przygotowywanie danych do sprawozdań, analiz i informacji w zakresie wykonywanych zadań,
- wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych wynikających
z zadań realizowanych przez komórkę organizacyjną.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie średnie,
- umiejętność weryfikacji ofert szkoleniowych,
- umiejętność tworzenia umów i porozumień dotyczących szkoleń, staży i praktyk,
- umiejętność tworzenia planów w oparciu o dostępne dane,
- umiejętność tworzenia sprawozdawczości,
- dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel,
- umiejętność analizy aktów prawnych i zastosowania ich w praktycznym działaniu,
- wysoki poziom umiejętności społecznych, komunikacyjnych i organizacyjnych,
- wysoki poziom umiejętności obsługi klienta.
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania projektem, doradztwa personalnego,
- doświadczenie zawodowe 1 rok,
- doświadczenie w organizowaniu szkoleń, praktyk, staży, procesów rekrutacyjnych,
- ogólna wiedza z funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- znajomość zagadnień prawnych Prawo Zamówień Publicznych,
- umiejętność prowadzenia spotkań i prezentacji
- gotowość do podnoszenia kwalifikacji,
- podstawowa znajomość języka angielskiego.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2008-08-04 14:39