Oferta: ds. płac
Data publikacji: 2007-01-30
Nr ref.: MOPR/ 06 /2007
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. płac
Informacje dodatkowe: praca na zastępstwo
Data rozstrzygnięcia oferty
2007-03-22
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie ewidencji wynagrodzeń
- prowadzenie kart zasiłkowych i wypłacanie zasiłków z ubezpieczenia chorobowego (chorobowe, opiekuńcze, macierzyńskie) i wypadkowego oraz zasiłków wynikających z ustawy o świadczeniach rodzinnych (rodzinne, pielęgnacyjne, wychowawcze)
- rozliczanie i opłacanie składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne i Fundusz Pracy oraz sporządzanie miesięcznych deklaracji
- dokonywanie rozliczeń z Urzędami Skarbowymi, odprowadzanie zaliczek na podatek dochodowy oraz przygotowywanie i sporządzanie miesięcznych deklaracji
- prowadzenie spraw ZUS pracowników MOPR: przygotowywanie raportów rozliczeniowych RCA, RZA, RSA; oraz deklaracji rozliczeniowych: DRA, sporządzanie raportów miesięcznych RMUA
- obliczanie i sporządzanie list wypłat dla poborowych odbywających służbę zastępczą oraz przygotowywanie wniosków o zwrot świadczeń pieniężnych przysługujących poborowym z tytułu pełnienia służby zastępczej z Wojewódzkiego Urzędu Pracy
- prowadzenie rejestru list płatniczych
- wystawianie zaświadczeń o wysokości wynagrodzenia i zatrudnianiu
- przygotowywanie druków RP-7 dla pracowników MOPR
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcanie średnie na jednym z kierunków: ekonomiczny lub administracyjny
- Wymagane 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z obsługą płac
- Znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o świadczeniach rodzinnych, zakładach opieki zdrowotnej, podatku dochodowym od osób fizycznych oraz znajomość kodeksu pracy
- Znajomość obsługi komputera (programy: Word, Excel, Płatnik)
- Wysoki poziom umiejętności obsługi klienta
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Umiejętność pracy w zespole
- Wysokie poczucie odpowiedzialności, zaangażowanie w wykonywaną pracę
Wymagania dodatkowe
- Pożądane wykształcenie wyższe zawodowe/ magisterskie na jednym z kierunków: prawo i administracja, organizacja i zarządzanie o specjalności: zrządzanie zasobami ludzkimi, ekonomia
- Specjalistyczne kursy z zakresu prowadzenia płac
- Doświadczenie w obsłudze kadr lub płac
- Pożądana wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
Informacja o wynikach naboru MOPR 06 2007.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: dodanie informacji o wynikach naboru
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2007-03-22 16:23