Oferta: ds. płac i ubezpieczeń
Data publikacji: 2008-11-07
Nr ref.: MOPR/59/2008
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. płac i ubezpieczeń
Informacje dodatkowe: Dział Organizacyjny, praca na 1/2 etatu
Data rozstrzygnięcia oferty
2008-12-24
Zakres podstawowych czynności
zgłoszenia do ubezpieczenia wolontariuszy i wychowanków Rodzinnych Domów Dziecka,
sporządzanie korekt deklaracji i raportów rozliczeniowych za pracowników i klientów MOPR, Rodzinnych Domów Dziecka, Ośrodka Adopcyjno-Opiekuńczego,
przekazywanie dokumentów do ZUS,
sporządzanie kart wynagrodzeń i list płac pracowników MOPR,
prowadzenie kart zasiłkowych i wypłacanie zasiłków z ubezpieczenia chorobowego / chorobowe, opiekuńcze, macierzyńskie/ i wypadkowego,
rozliczanie i opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i Fundusz Pracy oraz sporządzanie miesięcznych deklaracji,
prowadzenie spraw ZUS pracowników MOPR tj. przygotowywanie raportów rozliczeniowych: RCX, RZA, RSA; oraz deklaracji DRA; sporządzanie raportów miesięcznych RMUA,
wystawianie zaświadczeń o wysokości wynagrodzenia i zatrudnieniu.
Wymagania obowiązkowe
wykształcenie średnie na jednym z kierunków: administracyjny, ekonomiczny lub ogólny,
staż pracy nie krótszy niż 1 rok.
Wymagania dodatkowe
wykształcenie wyższe zawodowe lub magisterskie na jednym z kierunków: prawo i administracja, organizacja i zarządzanie o specjalności: zarządzanie zasobami ludzkimi, ekonomia,
doświadczenie w obsłudze kadr lub płac co najmniej 1 rok
Wymagane dokumenty
Życiorys (CV)
List motywacyjny
Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2008-12-24 10:49