Oferta: ds. planowania i analiz
Data publikacji: 2008-06-04
Nr ref.: MOPR/40/2008
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. planowania i analiz
Informacje dodatkowe: Sekcja Planowania i Analiz, praca na etat
Data rozstrzygnięcia oferty
2008-07-03
Zakres podstawowych czynności
- Szacowanie potrzeb finansowych w zakresie realizacji zadań statutowych MOPR,
- opracowywanie planu finansowego,
- sporządzanie sprawozdań merytoryczno- finansowych z realizacji zadań statutowych MOPR,
- konstruowanie budżetu zadaniowego w ujęciu klasyfikacji budżetowej,
- wnioskowanie na podstawie prowadzonych analiz o dokonanie korekt planu finansowego,
- analiza i rozliczanie wydatków dot. poszczególnych form świadczonej pomocy,
- analiza wyznaczonych w uzgodnieniu z Dyrektorem MOPR kosztów utrzymania jednostki w odniesieniu do przyznanego budżetu,
- prezentacja i udostępnianie danych sprawozdawczych oraz wyników analiz,
- udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów,
- wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych wynikających z zadań realizowanych przez komórkę organizacyjną,
- przestrzeganie zapisów zawartych w aktach wewnętrznych jednostki,
- czynności wynikające z przyjętych w MOPR procesów i podprocesów SZJ zgodnego z normą ISO 9001:2000.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie wyższe magisterskie/ licencjackie,
- Umiejętność analizy i oceny danych,
- dobra umiejętność obsługi programów komputerowych Word, Excel, Power Point,
- umiejętnośc przygotowywania prezentacji multimedialnych,
- umiejętność dobrej organizacji pracy własnej,
- umiejętność prowadzenia spotkań i prezentacji,
- efektywna praca w warunkach stresu,
- znajomość strategii MP polityki jakości i celów oraz polityki i celów jakościowych MOPR wraz z obowiązującymi procedurami,
- zdolność analitycznego myślenia,
- wysokie poczucie odpowiedzialności,
- wysoki poziom zaangażowania,
- wysoki poziom kultury osobistej,
- wysoki poziom umiejętności społecznych, interpersonalnych i organizacyjnych,
- innowacyjność, kreatywność.
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie magisterskie/ licencjackie na jednym z kierunków: ekonomia, socjologia, politologia, praca socjalna,
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej, w tym w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej,
- ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- znajomość zasad i metod przeprowadzania badań statystycznych,
- gotowość do podnoszenia kwalifikacji.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2008-07-03 16:14