Oferta: ds. planowania i analiz

Data publikacji: 2008-06-04
Nr ref.: MOPR/40/2008
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. planowania i analiz
Informacje dodatkowe: Sekcja Planowania i Analiz, praca na etat

Data rozstrzygnięcia oferty

2008-07-03

Zakres podstawowych czynności

  • Szacowanie potrzeb finansowych w zakresie realizacji zadań statutowych MOPR,
  • opracowywanie planu finansowego,
  • sporządzanie sprawozdań merytoryczno- finansowych z realizacji zadań statutowych MOPR,
  • konstruowanie budżetu zadaniowego w ujęciu klasyfikacji budżetowej,
  • wnioskowanie na podstawie prowadzonych analiz o dokonanie korekt planu finansowego,
  • analiza i rozliczanie wydatków dot. poszczególnych form świadczonej pomocy,
  • analiza wyznaczonych w uzgodnieniu z Dyrektorem MOPR kosztów utrzymania jednostki w odniesieniu do przyznanego budżetu,
  • prezentacja i udostępnianie danych sprawozdawczych oraz wyników analiz,
  • udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów,
  • wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych wynikających z zadań realizowanych przez komórkę organizacyjną,
  • przestrzeganie zapisów zawartych w aktach wewnętrznych jednostki,
  • czynności wynikające z przyjętych w MOPR procesów i podprocesów SZJ zgodnego z normą ISO 9001:2000.

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie wyższe magisterskie/ licencjackie,
  • Umiejętność analizy i oceny danych,
  • dobra umiejętność obsługi programów komputerowych Word, Excel, Power Point,
  • umiejętnośc przygotowywania prezentacji multimedialnych,
  • umiejętność dobrej organizacji pracy własnej,
  • umiejętność prowadzenia spotkań i prezentacji,
  • efektywna praca w warunkach stresu,
  • znajomość strategii MP polityki jakości i celów oraz polityki i celów jakościowych MOPR wraz z obowiązującymi procedurami,
  • zdolność analitycznego myślenia,
  • wysokie poczucie odpowiedzialności,
  • wysoki poziom zaangażowania,
  • wysoki poziom kultury osobistej,
  • wysoki poziom umiejętności społecznych, interpersonalnych i organizacyjnych,
  • innowacyjność, kreatywność.

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie magisterskie/ licencjackie na jednym z kierunków: ekonomia, socjologia, politologia, praca socjalna,
  • doświadczenie w jednostkach administracji publicznej, w tym w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej,
  • ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
  • znajomość zasad i metod przeprowadzania badań statystycznych,
  • gotowość do podnoszenia kwalifikacji.

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

Informacja o wyniku naboru

wynki MOPR_40_2008.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2008-07-03 16:14