Oferta: ds. planowania i sprawozdań

Data publikacji: 2017-02-09
Nr ref.: MOPR/08/2017
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. planowania i sprawozdań
Informacje dodatkowe: SEKCJA PLANOWANIA I ANALIZ / UMOWA O PRACĘ / 1 ETAT

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-03-14

Zakres podstawowych czynności

  • · Szacowanie potrzeb finansowych, opracowywanie planów finansowych w zakresie realizacji zadań MOPR,
    • Opracowanie ocen zasobów pomocy społecznej,
  • · Weryfikacja planów oraz sprawozdań dot. dofinansowania kosztów utrzymania i działalności warsztatów terapii zajęciowej,
  • · Konsultowanie narzędzi, uzgadniania sposobu sporządzania zestawień oraz pozyskiwanie danych do sprawozdań i analiz,
    • Sporządzanie sprawozdań merytoryczno - finansowych z realizacji,
    • Prezentacja i udostępnianie danych sprawozdawczych oraz wyników analiz.

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie średnie,
  • Biegła obsługa programów Excel. Word, Power Point,
  • Umiejętność analizy i oceny danych,
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej,
  • Umiejętność prowadzenia spotkań i prezentacji,
  • · Umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom
    w zmieniającym się otoczeniu,
    • Samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań,
    • Etyka zawodowa,
    • Komunikatywność,
    • Wysoki poziom kultury osobistej w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
    • Otwartość na nowe rozwiązania,
    • Innowacyjność, kreatywność.

Wymagania dodatkowe

  • · Wykształcenie wyższe
  • 2 lata stażu pracy,
  • · Doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej, w tym w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej.
  • · Doświadczenie w zakresie prowadzenia analizy i oceny danych,

Wymagane dokumenty

  • · Życiorys (CV)
    • List motywacyjny
    • · Dokument potwierdzający posiadanie wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy),
    • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie dyplomów oraz suplementy do dyplomów)
    • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • · Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
    • · Oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa

Inne informacje:

Informacja o warunkach pracy:

  • praca administracyjno - biurowa na miejscu w siedzibie MOPR w Poznaniu,
  • budynek bez windy, nieprzystosowany dla osób z dysfunkcją narządu ruchu,
  • prace związane głównie z uciążliwościami występującymi przy obsłudze monitora.

Informacje dodatkowe:                                      

  • · Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Informacja o wyniku naboru

Załącznik_7a_Informacja o wynikach naboru w przypadku nie wyłonienia kandydata na stanowisko pracy_27.07.10.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Martyna Materna
Data i godzina publikacji: 2017-03-14 14:35