Oferta: ds. pomocy osobom bezdomnym

Data publikacji: 2015-03-02
Nr ref.: MOPR/07/2015
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. pomocy osobom bezdomnym
Informacje dodatkowe: FILIA NOWE MIASTO, UMOWA O PRACĘ

Data rozstrzygnięcia oferty

2015-04-13

Zakres podstawowych czynności

  • obsługa Klientów bezpośrednia  i telefoniczna;
  • prowadzenie elektronicznych  rejestrów obsługiwanych Klientów;
  • wskazywanie miejsc schronienia;
  • monitorowanie wykorzystania miejsc w placówkach udzielających schronienia; 
  • prowadzenie elektronicznych rejestrów spraw wpływających do Zespołu;
  • prowadzenie  rejestru elektronicznego i monitorowanie etapów postępowania administracyjnego w sprawach zasiłków stałych;
  • sporządzenie dokumentacji przekazywanej zgodnie z właściwością (pismo/zawiadomienie , kserokopie dokumentacji )
  • przygotowywanie do wysyłki korespondencji Zespołu w tym wypełnianie zwrotnego potwierdzenia odbioru;
  • sporządzanie sprawozdań w zakresie zadań powierzonych Zespołowi;
  • prowadzenie  dokumentacji dla potrzeb działań w sprawie poszukiwania miejsc schronienia dla osób bezdomnych;
  • współdziałanie z instytucjami i organizacjami zewnętrznymi w celu zapewnienia miejsc schronienia osobom bezdomnym;
  • inicjowanie sposobów rozwiązywania problemów bezdomności na terenie Miasta Poznania;
  • udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów oraz wynikających z potrzeb rozwojowych.

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie średnie
  • wysoki poziom umiejętności zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu ustawy o pomocy społecznej i KPA,
  • dobra umiejętność obsługi programu Word, Excel
  • wiedza i umiejętność właściwego traktowania informacji służbowych,
  • wysoki poziom umiejętności obsługi klienta,
  • umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu w stopniu dobrym,
  • umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • wysoki poziom umiejętności angażowania się w tworzenie pozytywnego wizerunku MOPR,
  • wysokie poczucie odpowiedzialności, etyka zawodowa, wysoki poziom kultury osobistej w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego, wysoki poziom zaangażowania, komunikatywność, otwartość na nowe rozwiązania, samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań, innowacyjność kreatywność, sumienność, skrupulatność.
  • wysokie poczucie odpowiedzialności,
  • bardzo dobra umiejętność organizacji pracy, w tym umiejętność pracy w zespole,
  • wysoki poziom zaangażowania oraz umiejętności obsługo klienta,
  • sumienność oraz otwartość na nowe rozwiązania,
  • komunikatywność.

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe zawodowe lub magisterskie
  • ukończony kurs profesjonalnej obsługi klienta oraz kurs obsługi komputera,
  • doświadczenie w pracy w zespole - 1 rok,
  • doświadczenie w pracy jako wolontariusz - 1 rok,
  • doświadczenie w punkcie obsługi klienta - 1 rok,
  • doświadczenie w pracy administracyjno - biurowej - 1 rok,
  • doświadczenie w jednostkach organizacji pomocy społecznej - 1 rok,
  • odbyte praktyki zawodowe w ośrodku pomocy społecznej,
  • ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
  • umiejętność prowadzenia mediacji i negocjacji,
  • gotowość do podnoszenia kwalifikacji, empatia, asertywność.

Wymagane dokumenty

  • życiorys (CV)
  • list motywacyjny
  • dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
  • inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • oświadczenie kandydata o stopniu posiadanych umiejętności obsługi programów Word i Excel oraz sposobie nabycia tych umiejętności (kursy, szkolenia itd.)
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

Inne informacje:

 Informacja o warunkach pracy:

  • praca biurowa na miejscu w siedzibie Filii
  • praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych, wymaga prowadzenia uzgodnień, pozyskiwania i wymiany informacji,
  • praca i stanowisko pracy nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo, Informacje dodatkowe:
  • informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6%.

Informacja o wyniku naboru

MOPR-07-2015.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2015-04-13 15:19