Oferta: ds. pomocy osobom bezdomnym
Data publikacji: 2015-03-02
Nr ref.: MOPR/07/2015
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. pomocy osobom bezdomnym
Informacje dodatkowe: FILIA NOWE MIASTO, UMOWA O PRACĘ
Data rozstrzygnięcia oferty
2015-04-13
Zakres podstawowych czynności
- obsługa Klientów bezpośrednia i telefoniczna;
- prowadzenie elektronicznych rejestrów obsługiwanych Klientów;
- wskazywanie miejsc schronienia;
- monitorowanie wykorzystania miejsc w placówkach udzielających schronienia;
- prowadzenie elektronicznych rejestrów spraw wpływających do Zespołu;
- prowadzenie rejestru elektronicznego i monitorowanie etapów postępowania administracyjnego w sprawach zasiłków stałych;
- sporządzenie dokumentacji przekazywanej zgodnie z właściwością (pismo/zawiadomienie , kserokopie dokumentacji )
- przygotowywanie do wysyłki korespondencji Zespołu w tym wypełnianie zwrotnego potwierdzenia odbioru;
- sporządzanie sprawozdań w zakresie zadań powierzonych Zespołowi;
- prowadzenie dokumentacji dla potrzeb działań w sprawie poszukiwania miejsc schronienia dla osób bezdomnych;
- współdziałanie z instytucjami i organizacjami zewnętrznymi w celu zapewnienia miejsc schronienia osobom bezdomnym;
- inicjowanie sposobów rozwiązywania problemów bezdomności na terenie Miasta Poznania;
- udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów oraz wynikających z potrzeb rozwojowych.
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie średnie
- wysoki poziom umiejętności zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu ustawy o pomocy społecznej i KPA,
- dobra umiejętność obsługi programu Word, Excel
- wiedza i umiejętność właściwego traktowania informacji służbowych,
- wysoki poziom umiejętności obsługi klienta,
- umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu w stopniu dobrym,
- umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- wysoki poziom umiejętności angażowania się w tworzenie pozytywnego wizerunku MOPR,
- wysokie poczucie odpowiedzialności, etyka zawodowa, wysoki poziom kultury osobistej w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego, wysoki poziom zaangażowania, komunikatywność, otwartość na nowe rozwiązania, samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań, innowacyjność kreatywność, sumienność, skrupulatność.
- wysokie poczucie odpowiedzialności,
- bardzo dobra umiejętność organizacji pracy, w tym umiejętność pracy w zespole,
- wysoki poziom zaangażowania oraz umiejętności obsługo klienta,
- sumienność oraz otwartość na nowe rozwiązania,
- komunikatywność.
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe zawodowe lub magisterskie
- ukończony kurs profesjonalnej obsługi klienta oraz kurs obsługi komputera,
- doświadczenie w pracy w zespole - 1 rok,
- doświadczenie w pracy jako wolontariusz - 1 rok,
- doświadczenie w punkcie obsługi klienta - 1 rok,
- doświadczenie w pracy administracyjno - biurowej - 1 rok,
- doświadczenie w jednostkach organizacji pomocy społecznej - 1 rok,
- odbyte praktyki zawodowe w ośrodku pomocy społecznej,
- ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- umiejętność prowadzenia mediacji i negocjacji,
- gotowość do podnoszenia kwalifikacji, empatia, asertywność.
Wymagane dokumenty
- życiorys (CV)
- list motywacyjny
- dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- oświadczenie kandydata o stopniu posiadanych umiejętności obsługi programów Word i Excel oraz sposobie nabycia tych umiejętności (kursy, szkolenia itd.)
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
Inne informacje:
Informacja o warunkach pracy:
- praca biurowa na miejscu w siedzibie Filii
- praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych, wymaga prowadzenia uzgodnień, pozyskiwania i wymiany informacji,
- praca i stanowisko pracy nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo, Informacje dodatkowe:
- informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6%.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2015-04-13 15:19