Oferta: ds. pracownik sekcji świadczeń

Data publikacji: 2008-05-09
Nr ref.: MOPR/30/2007
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. pracownik sekcji świadczeń
Informacje dodatkowe: Filia Grunwald MOPR, praca na zastępstwo

Data rozstrzygnięcia oferty

2008-06-18

Zakres podstawowych czynności

  • Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących świadczeń dla klientów MOPR,
  • przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zgłoszeń do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych klientów MOPR,
  • przygotowywanie dokumentacji dotyczącej odprowadzanych składek
    na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne od przyznawanych świadczeń,
  • przygotowywanie danych do sprawozdań w części dotyczących realizowanych przez sekcję zadań,
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi MOPR w celu planowania i realizacji limitów finansowych filii,
  • przygotowywanie dokumentacji związanej z realizacją świadczeń: list płatniczych, zleceń oraz skierowań,
  • comiesięczne rozliczanie usług opiekuńczych,
  • przygotowywanie zaświadczeń dla klientów zewnętrznych,
  • udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów,
  • wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych wynikających
    z zadań realizowanych przez komórkę organizacyjną,
  • czynności wynikające z przyjętych przez MOPR procesów i podprocesów SZJ zgodnego z normą ISO 9001:2000.

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie średnie na jednym z kierunków: administracyjny, ekonomiczny,
    w zawodzie pracownika socjalnego,
  • znajomość kpa i aktów wewnętrznych jednostki,
  • umiejętność zastosowania przepisów z zakresu ustawy o pomocy społecznej i kpa,
  • dobra umiejętność obsługi programów Word, Exel,TT Pomoc, Dar Pomost,
  • wiedza i umiejętności właściwego traktowania informacji służbowych,
  • znajomość polityki i celów jakościowych MOPR wraz z obowiązującymi procedurami,
  • wysokie poczucie odpowiedzialności,
  • etyka zawodowa i wysoki poziom kultury osobistej,
  • wysoki poziom umiejętności społecznych i organizacyjnych.

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe zawodowe/magisterskie,
  • podwyższanie kwalifikacji na jednym z kierunków: administracja, ekonomia,
  • kurs obsługi komputera,
  • doświadczenie zawodowe 1 rok, w tym w jednostkach administracji publicznej
    - 6 m-cy,
  • ogólna wiedza z zakresu samorządu terytorialnego,
  • umiejętność obsługi klienta,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym,
  • gotowość podnoszenia kwalifikacji.

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

Informacja o wyniku naboru

wyniki MOPR_30_2008.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2008-06-18 14:28