Oferta: ds. realizacji projektu

Data publikacji: 2016-12-08
Nr ref.: MOPR/45/2016
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. realizacji projektu
Informacje dodatkowe: DZIAŁ METODYCZNY / UMOWA O PRACĘ / 3/4 ETATU

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-01-03

Zakres podstawowych czynności

  • partnerów i ocena prawidłowości jej prowadzenia,
  • Wspieranie procesu rekrutacji uczestników projektu i współpraca z Partnerami w zakresie rekrutacji (zbieranie informacji o uczestnikach Projektu i ich przekazywanie do Instytucji Zarządzającej zgodnie z wytycznymi w zakresie monitorowania),
  • Zbieranie informacji o monitorowanych wskaźnikach zadeklarowanych we wniosku,
  • Wprowadzanie i aktualizowanie danych uczestników partnerów w aplikacji SL 2014 (1435 osób),
  • Obsługa techniczno - administracyjna posiedzenia Komitetu Sterującego, spotkań projektowych z Partnerami i spotkań personelu MOPR od obsługi projektu,
  • Udzielanie informacji o projekcie w tym o zakresie form wsparcia w projekcie, realizacji przez pracownika socjalnego wstępnej diagnozy i oceny kwalifikowalności potencjalnego uczestnika do projektu,
  • Obsługa techniczno - administracyjna dokumentacji projektowej, w tym przygotowywanie pism, rejestracja, archiwizacja, powielanie dokumentacji projektowej,
  • Przygotowywanie formularzy dot. występowania o upoważnienia dla personelu projektu,
  • Bieżące współdziałanie i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi MOPR, Partnerami oraz z instytucjami zewnętrznymi w zakresie niezbędnym do realizowania zadań projektowych,
  • Udział w spotkaniach personelu projektu,
  • Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych wynikających z zadań projektowych realizowanych przez komórkę organizacyjną,
  • Prowadzenie dokumentacji z zakresu podejmowanych czynności, planowanych oraz uzyskiwanych efektów zgodnie z zatwierdzonymi formularzami,
  • Przestrzegania zapisów zawartych w aktach wewnętrznych jednostki.

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie średnie
  • dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel,
  • znajomość dokumentów strategicznych dot. obszaru włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa w tym z zakresu usług opiekuńczych i asystenckich,
  • umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
  • umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
  • bardzo dobra umiejętność pracy w zespole,
  • wysoki poziom zaangażowania,
  • wysokie poczucie odpowiedzialności,
  • samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań,
  • etyka zawodowa,
  • komunikatywność / rzeczowa komunikacja - również w sytuacjach trudnych,
  • wysoki poziom kultury osobistej w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
  • otwartość na nowe rozwiązania.

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe,
  • Uprawnienia do wykonywania zawodu pracownika socjalnego,
  • 1 rok stażu pracy,
  • Ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
  • Umiejętność obsługi programów MS Project, Power Point,
  • Umiejętność obsługi klienta /uprzejmość, rzeczowość/,
  • Gotowość do podnoszenia kwalifikacji, asertywność, empatia.

Wymagane dokumenty

  • życiorys (CV)
  • list motywacyjny
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagany staż pracy (świadectwo pracy)
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa.

Inne informacje:

Informacje dodatkowe:

  • Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
    w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Informacja o warunkach pracy:

  • praca administracyjno  - biurowa na miejscu w siedzibie MOPR,
  • kontakt z klientem zewnętrznym
  • budynek bez windy, nieprzystosowanych dla osób z dysfunkcją narządu ruchu.

Informacja o wyniku naboru

MOPR-45-2016.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o zakończeniu procesu rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Martyna Materna
Data i godzina publikacji: 2017-01-03 10:47