Oferta: ds. realizacji świadczeń
Data publikacji: 2009-05-27
Nr ref.: MOPR/17/2009
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. realizacji świadczeń
Informacje dodatkowe: Filia Wilda, praca na zastępstwo
Data rozstrzygnięcia oferty
2009-07-10
Zakres podstawowych czynności
przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących świadczeń dla klientów MOPR,
prowadzenie rejestrów i ewidencji świadczeniobiorców oraz prowadzonych przez pracowników Sekcji Świadczeń spraw,
przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zgłoszeń do ZUS klientów MOPR,
przygotowywanie dokumentacji dotyczącej odprawczych składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne od przyznanych świadczeń,
przygotowywanie dokumentacji związanej z realizacją świadczeń: list płatniczych, zleceń oraz skierowań.
Wymagania obowiązkowe
wykształcenie średnie na kierunku administracyjnym, ekonomicznym lub w zawodzie pracownika socjalnego,
znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego i umiejętność zastosowania jego zapisów,
znajomość ustawy o Pomocy Społecznej i umiejętność zastosowania jej przepisów,
dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel, TT-Pomoc.
Wymagania dodatkowe
wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: administracja, ekonomia,
doświadczenie w jednostkach administracji publicznej.
Wymagane dokumenty
Życiorys (CV)
List motywacyjny
Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2009-07-10 14:35