Oferta: ds. realizacji świadczeń

Data publikacji: 2009-05-27
Nr ref.: MOPR/17/2009
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. realizacji świadczeń
Informacje dodatkowe: Filia Wilda, praca na zastępstwo

Data rozstrzygnięcia oferty

2009-07-10

Zakres podstawowych czynności

  • przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących świadczeń dla klientów MOPR,

  • prowadzenie rejestrów i ewidencji świadczeniobiorców oraz prowadzonych przez pracowników Sekcji Świadczeń spraw,

  • przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zgłoszeń do ZUS klientów MOPR,

  • przygotowywanie dokumentacji dotyczącej odprawczych składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne od przyznanych świadczeń,

  • przygotowywanie dokumentacji związanej z realizacją świadczeń: list płatniczych, zleceń oraz skierowań.

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie średnie na kierunku administracyjnym, ekonomicznym lub w zawodzie pracownika socjalnego,

  • znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego i umiejętność zastosowania jego zapisów,

  • znajomość ustawy o Pomocy Społecznej i umiejętność zastosowania jej przepisów,

  • dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel, TT-Pomoc.

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: administracja, ekonomia,

  • doświadczenie w jednostkach administracji publicznej.

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)

  • List motywacyjny

  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)

  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)

  • Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

Informacja o wyniku naboru

07_Wyniki MOPR_17_2009.pdf format PDF

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2009-07-10 14:35