Oferta: ds. realizacji świadczeń

Data publikacji: 2007-05-15
Nr ref.: MOPR/ 20 /2007
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. realizacji świadczeń
Informacje dodatkowe: praca na zastępstwo, Filia Wilda

Data rozstrzygnięcia oferty

2008-02-27

Zakres podstawowych czynności

  • Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących świadczeń dla klientów MOPR
  • Prowadzenie rejestrów i ewidencji świadczeniobiorców oraz spraw prowadzonych przez pracowników Sekcji Świadczeń
  • Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zgłoszeń klientów MOPR do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
  • Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej odprowadzanych składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne od przyznawanych świadczeń
  • Przygotowywanie danych do sprawozdań w części dotyczącej zadań realizowanych przez Sekcję
  • Współpraca z komórkami organizacyjnymi MOPR w celu realizacji planu budżetowego filii
  • Przygotowywanie dokumentacji związanej z realizacją świadczeń: list płatniczych, zleceń oraz skierowań
  • Prowadzenie comiesięcznych rozliczeń usług opiekuńczych

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie średnie na jednym z kierunków: administracyjny, ekonomiczny, w zawodzie pracownika socjalnego
  • Umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu ustawy o pomocy społecznej i kodeksu postępowania administracyjnego
  • Umiejętność obsługi komputera (program Word, Excel, Dar-Pomost)
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Wysokie poczucie odpowiedzialności, zaangażowanie w wykonywaną pracę
  • Etyka zawodowa
  • Sumienność i skrupulatność

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe zawodowe/ magisterskie na jednym z kierunków: administracja, ekonomia
  • Doświadczenie zawodowe w pracy na stanowiskach związanych z realizacją świadczeń, realizowania zadań z zakresu pomocy społecznej (1rok)
  • 6-miesięczne doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
  • Wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego
  • Kurs obsługi komputera
  • Umiejętność obsługi klienta

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

Informacja o wyniku naboru

Informacja o wynikach naboru MOPR 20 2007.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2008-02-27 16:28