Oferta: ds. realizacji świadczeń

Data publikacji: 2007-08-29
Nr ref.: MOPR/ 34 /2007
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. realizacji świadczeń
Informacje dodatkowe: FILIA PIĄTKOWO, praca na zastępstwo

Data rozstrzygnięcia oferty

2007-09-27

Zakres podstawowych czynności

  • przygotowanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących świadczeń dla klientów MOPR,
  • prowadzenie rejestrów i ewidencji świadczeniobiorców oraz prowadzonych przez pracowników Sekcji Świadczeń spraw,
  • przygotowanie dokumentacji dotyczącej zgłoszeń do zakładu Ubezpieczeń Społecznych klientów MOPR,
  • przygotowanie dokumentacji dotyczącej odprowadzanych składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne od przyznawanych świadczeń,
  • przygotowanie danych do sprawozdań w części dotyczącej realizowanych przez Sekcje zdań,
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi MOPR w celu realizacji planu budżetowego filii,
  • przygotowanie dokumentacji związanej z realizacją świadczeń: list płatniczych, zleceń oraz skierowań,
  • comiesięczne rozliczenie usług opiekuńczych,
  • udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów,
  • wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych wynikających z zadań realizowanych przez komórkę organizacyjną,
  • przestrzeganie zapisów zawartych w aktach wewnętrznych jednostki,
  • czynności wynikające z przyjętych w MOPR procesów o podprocesów SZJ zgodnego z normami ISO 9001:2000.

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie średnie na jednym z kierunków: administracyjny, ekonomiczny, w zawodzie pracownika socjalnego,
  • Znajomość kpa i aktów wewnętrznych jednostki,
  • Umiejętność zastosowania przepisów z zakresu ustawy o pomocy społecznej i kpa,
  • Dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel, TT-Pomoc, Dar Pomost,
  • Wiedza i umiejętność właściwego traktowania informacji służbowych,
  • Znajomość polityki i celów jakościowych MOPR wraz z obowiązującymi procedurami,
  • Umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
  • Umiejętność bardzo dobra organizacji pracy,
  • Bardzo dobra umiejętność pracy w zespole,
  • Wysokie poczucie odpowiedzialności,
  • Etyka zawodowa zwłaszcza wysoki poziom kultury osobistej,
  • Wysoki poziom zaangażowania,
  • Komunikatywność,
  • Otwartość na nowe rozwiązania,
  • Sumienność, skrupulatność.

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe zawodowe/ wyższe magisterskie
  • Podwyższanie kwalifikacji na jednym z kierunków: administracja, ekonomia,
  • Kurs obsługi komputera,
  • Staż pracy - 1 rok,
  • Pożądane 6-miesięczne doświadczenie w jednostkach administracji publicznej,
  • Ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
  • Umiejętność obsługi klienta,
  • Pożądana gotowość do podnoszenia kwalifikacji,
  • Pożądana podstawowa znajomość języka angielskiego.

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

Informacja o wyniku naboru

C:\Documents and Settings\stepien\Pulpit\informacja o wynikach naboru MOPR 34 2007.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: zakończenie procedury rekrutacyjnej
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2007-09-27 16:59