Oferta: ds. realizacji świadczeń
Data publikacji: 2007-08-29
Nr ref.: MOPR/ 34 /2007
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. realizacji świadczeń
Informacje dodatkowe: FILIA PIĄTKOWO, praca na zastępstwo
Data rozstrzygnięcia oferty
2007-09-27
Zakres podstawowych czynności
- przygotowanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących świadczeń dla klientów MOPR,
- prowadzenie rejestrów i ewidencji świadczeniobiorców oraz prowadzonych przez pracowników Sekcji Świadczeń spraw,
- przygotowanie dokumentacji dotyczącej zgłoszeń do zakładu Ubezpieczeń Społecznych klientów MOPR,
- przygotowanie dokumentacji dotyczącej odprowadzanych składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne od przyznawanych świadczeń,
- przygotowanie danych do sprawozdań w części dotyczącej realizowanych przez Sekcje zdań,
- współpraca z komórkami organizacyjnymi MOPR w celu realizacji planu budżetowego filii,
- przygotowanie dokumentacji związanej z realizacją świadczeń: list płatniczych, zleceń oraz skierowań,
- comiesięczne rozliczenie usług opiekuńczych,
- udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów,
- wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych wynikających z zadań realizowanych przez komórkę organizacyjną,
- przestrzeganie zapisów zawartych w aktach wewnętrznych jednostki,
- czynności wynikające z przyjętych w MOPR procesów o podprocesów SZJ zgodnego z normami ISO 9001:2000.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie średnie na jednym z kierunków: administracyjny, ekonomiczny, w zawodzie pracownika socjalnego,
- Znajomość kpa i aktów wewnętrznych jednostki,
- Umiejętność zastosowania przepisów z zakresu ustawy o pomocy społecznej i kpa,
- Dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel, TT-Pomoc, Dar Pomost,
- Wiedza i umiejętność właściwego traktowania informacji służbowych,
- Znajomość polityki i celów jakościowych MOPR wraz z obowiązującymi procedurami,
- Umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
- Umiejętność bardzo dobra organizacji pracy,
- Bardzo dobra umiejętność pracy w zespole,
- Wysokie poczucie odpowiedzialności,
- Etyka zawodowa zwłaszcza wysoki poziom kultury osobistej,
- Wysoki poziom zaangażowania,
- Komunikatywność,
- Otwartość na nowe rozwiązania,
- Sumienność, skrupulatność.
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe zawodowe/ wyższe magisterskie
- Podwyższanie kwalifikacji na jednym z kierunków: administracja, ekonomia,
- Kurs obsługi komputera,
- Staż pracy - 1 rok,
- Pożądane 6-miesięczne doświadczenie w jednostkach administracji publicznej,
- Ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- Umiejętność obsługi klienta,
- Pożądana gotowość do podnoszenia kwalifikacji,
- Pożądana podstawowa znajomość języka angielskiego.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
C:\Documents and Settings\stepien\Pulpit\informacja o wynikach naboru MOPR 34 2007.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: zakończenie procedury rekrutacyjnej
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2007-09-27 16:59