Oferta: ds. realizacji świadczeń

Data publikacji: 2007-11-23
Nr ref.: MOPR/ 47 /2007
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. realizacji świadczeń
Informacje dodatkowe: FILIA GRUNWALD, praca na zastępstwo

Data rozstrzygnięcia oferty

2007-12-31

Zakres podstawowych czynności

  • przygotowanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących świadczeń dla klientów MOPR,
  • prowadzenie rejestrów i ewidencji świadczeniobiorców oraz ewidencji spraw prowadzonych przez pracowników Sekcji,
  • przygotowanie dokumentacji dotyczącej zgłoszeń do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych klientów MOPR,
  • przygotowanie dokumentacji dotyczącej odprowadzanych składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne od przyznawanych świadczeń,
  • przygotowanie danych do sprawozdań w części dotyczącej realizowanych przez Sekcje zdań,
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi MOPR w celu limitów finansowych filii,
  • przygotowanie dokumentacji związanej z realizacją świadczeń: list płatniczych, zleceń oraz skierowań,
  • comiesięczne rozliczenie usług opiekuńczych,
  • przygotowanie zaświadczeń dla klientów zewnętrznych,
  • udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów,
  • wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych wynikających z zadań realizowanych przez komórkę organizacyjną,
  • przestrzeganie zapisów zawartych w aktach wewnętrznych jednostki,
  • czynności wynikające z przyjętych w MOPR procesów o podprocesów SZJ zgodnego z normami ISO 9001:2000.

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie średnie na jednym z kierunków: administracyjny, ekonomiczny, w zawodzie pracownika socjalnego, praca socjalna,
  • znajomość kpa i aktów wewnętrznych jednostki,
  • umiejętność zastosowania przepisów z zakresu ustawy o pomocy społecznej i kpa,
  • dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel, TT-Pomoc, Dar Pomost,
  • wiedza i umiejętność właściwego traktowania informacji służbowych,
  • znajomość polityki i celów jakościowych mopr wraz z obowiązującymi procedurami,
  • umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
  • umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
  • bardzo dobra umiejętność pracy w zespole,
  • wysokie poczucie odpowiedzialności,
  • etyka zawodowa zwłaszcza wysoki poziom kultury osobistej,
  • wysoki poziom zaangażowania,
  • komunikatywność,
  • otwartość na nowe rozwiązania,
  • sumienność, skrupulatność.

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe zawodowe/ wyższe magisterskie
  • podwyższanie kwalifikacji na jednym z kierunków: administracja, ekonomia, praca socjalna,
  • kurs obsługi komputera,
  • staż pracy - 1 rok,
  • pożądane 6-miesięczne doświadczenie w jednostkach administracji publicznej,
  • ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
  • umiejętność obsługi klienta,
  • pożądana gotowość do podnoszenia kwalifikacji,
  • pożądana podstawowa znajomość języka angielskiego.

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

Informacja o wyniku naboru

informacja o wynikach naboru MOPR 47 2007.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2007-12-31 08:30