Oferta: ds. strategii i programów
Data publikacji: 2008-04-22
Nr ref.: MOPR/25/2007
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. strategii i programów
Informacje dodatkowe: Dział Metodyczny
Data rozstrzygnięcia oferty
2008-08-06
Zakres podstawowych czynności
- udział w przygotowaniu programów celowych związanych z rozwiązywaniem problemów rodziny, sytuacji kryzysowych oraz uzależnień - inicjowanie ich powstawania, praca w zespołach roboczych,
- sporządzanie opinii programów celowych, przedkładanych przez inne podmioty w powyższym zakresie,
- monitorowanie i ewaluacja realizowanych programów,
- pozyskiwanie i rozpowszechnianie w Filiach MOPR informacji związanych z rozwiązywaniem problemów rodziny, sytuacji kryzysowych oraz uzależnień, doradztwo metodyczne, upowszechnienie dobrych praktyk w tym zakresie,
- prowadzenie analiz dotyczących problemów: przemocy w rodzinie, interwencji kryzysowej i uzależnień,
- tworzenie i monitorowanie procedur realizowanych przez Filie MOPR w zakresie: poradnictwa specjalistycznego dla rodzin, pomocy ofiarom przemocy w rodzinie, prowadzenie kontroli w tym zakresie,
- udzielanie informacji o przysługujących uprawnieniach oraz o procedurze przyznawania pomocy społecznej przez MOPR,
- udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów,
- wykonywanie innych czynności wykonywanych przez przełożonych wynikających z zadań realizowanych przez komórkę organizacyjną,
- przestrzeganie zapisów zawartych w aktach wewnętrznych jednostki,
- czynności wynikające z przyjętych w MOPR procesów i podprocesów SZJ zgodnego z normą ISO 9001:2000.
Wymagania obowiązkowe
- wyższe zawodowe / wyższe magisterskie,
- staż pracy - 2 lata,
- dobra znajomość zasad konstruowania programów celowych,
- umiejętność obsługi programów Word, Excel,
- wysoki poziom umiejętności społecznych i interpersonalnych.
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: praca socjalna, socjologia, pedagogika,
- wykształcenie podyplomowe na jednym z kierunków: zarządzanie projektem, organizacja pomocy społecznej,
- szkolenia w zakresie konstruowania programów celowych,
- staż pracy - 5 lat,
- doświadczenie w projektowaniu socjalnym - 2 lata,
- doświadczenie pracy w instytucjach pomocy społecznej - 2 lata,
- ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- wiedza z zakresu metodyki pracy socjalnej,
- umiejętność obsługi programów MS Project, Power Point,
- dobra znajomość języka angielskiego.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2008-08-06 15:10