Oferta: ds. systemu zarządzania- pełnomocnik dyrektora ds. systemu zarządzania

Data publikacji: 2024-09-16
Nr ref.: .: MOPR/53/2024
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. systemu zarządzania- pełnomocnik dyrektora ds. systemu zarządzania
Informacje dodatkowe: UMOWA O PRACĘ 1 ETAT

Data rozstrzygnięcia oferty

2024-10-31

Zakres podstawowych czynności

- organizowanie, opracowanie, wdrożenie, stosowanie i doskonalenie systemu zarządzania we współpracy z kierownikami komórek organizacyjnych oraz podejmuje decyzje w sprawach dotyczących powiązań między elementami systemu, w tym doskonalenie dokumentacji systemowej;

- organizowanie przeglądów systemu zarządzania, włącznie z opracowaniem danych wejściowych i wyjściowych;

- koordynowanie wszystkich działań związanych z audytami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi, w tym koordynowanie działań w zakresie podnoszenia kwalifikacji audytorów wewnętrznych;

- koordynowanie przeprowadzania badań zadowolenia klienta;

- organizowanie działań dotyczących zapewnienia wśród pracowników świadomości w sprawach dotyczących skuteczności systemu zarządzania,

- prowadzenie niezbędnej dokumentacji związanej z systemem zarządzania jakością;

- prowadzenie działań związanych z funkcjonowaniem kontroli zarządczej w zakresie samooceny kontroli zarządczej;

- prowadzenie spraw związanych z udzielaniem informacji publicznej;

- realizacja zadań związanych z zarządzaniem kryzysowym, w szczególności pozamilitarne przygotowania obronne, realizacja dokumentacji związanej ze stałym dyżurem, kartami zadań operacyjnych, stopni alarmowych, prowadzenie analiz, uzgodnień i sprawozdawczości w tym zakresie;

- realizacja zadań związanych z obroną cywilną, w szczególności opracowywanie i uzgadnianie planów obrony cywilnej, prowadzenie analiz, uzgodnień i sprawozdawczości w tym zakresie;

- realizacja zadań w zakresie stopni alarmowych;

- wykonywanie czynności wynikających z przyjętych w MOPR w Poznaniu procesów i podprocesów Systemu Zarządzania Jakością zgodnych z normą PN-EN ISO 9001:2015.

Wymagania obowiązkowe

- wykształcenie średnie;

- co najmniej 4-letni staż pracy;

- wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego;

- umiejętność zaangażowania się w tworzenie pozytywnego wizerunku MOPR;

- umiejętność efektywnej pracy w warunkach stresu;

- umiejętność wystąpień publicznych, prowadzenia spotkań, prezentacji i negocjacji;

- umiejętność obsługi programu do mapowania procesów.

Wymagania dodatkowe

- wykształcenie wyższe na kierunkach : zarządzanie, prawo, administracja, ekonomia;

- co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym 1 rok doświadczenia w zakresie realizacji zadań związanych z systemem zarządzania;

- umiejętność utrzymywania właściwych relacji interpersonalnych;

- umiejętność rozwiązywania konfliktów.

Wymagane dokumenty

- Życiorys (CV) 

- List motywacyjny

- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)

- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)

- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Osoby rekomendowane do zatrudnienia w MOPR będą poddane weryfikacji w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym oraz będą zobowiązane do dostarczenia aktualnego zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego.

Inne informacje:

- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;

- rozbudowany system wynagradzania (wynagrodzenie zasadnicze, dodatek stażowy,dodatek motywacyjny w wys. 1 tys. zł. brutto,premie uznaniowe, nagrody,  dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz świadczenia socjalne);

- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych;

- oferujemy przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym.

Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6%.

Składanie ofert

Prosimy o składanie ofert drogą elektroniczną za pośrednictwem  formularza BIP  lub  na adres sekretariatu MOPR w Poznaniu:mopr@mopr.poznan.pl w terminie do 2024- 09-25.

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Informacja o wyniku naboru

Załącznik_7 _Info o wynikach_SZ.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Administrator danych

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Poznaniu, z siedzibą w Poznaniu przy ul. Cześnikowskiej 18, 60-330 Poznań.

Inspektor ochrony danych

W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych:

1) listownie na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Poznaniu, ul. Cześnikowska 18, 60-330 Poznań;

2) poprzez e-mail:mopr@mopr.poznan.pl.

Cele, podstawy prawne i okres przechowywania danych

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celach rekrutacyjnych na stanowisko, na które kandydat złożył ofertę, przez okres niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego i wyłonienia kandydata. Dane przetwarzane są na podstawie przepisów Kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO), a w pozostałym zakresie na podstawie zgody kandydata wyrażonej poprzez wyraźne działanie potwierdzające, polegające na umieszczeniu tych danych w zgłoszeniu aplikacyjnym przekazanym Administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. a) w zw. z art. 4 pkt 11 RODO), do momentu zakończenia procesu rekrutacyjnego, a następnie przez okres 3 miesięcy w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami;

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże stanowi warunek udziału w rekrutacji. Konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości rozpatrzenia wniosku.

Odbiorcy danych

1. Dane osobowe kandydatów nie są udostępniane innym administratorom.

2. Dane osobowe kandydatów mogą być ujawniane podmiotom, które na zlecenie i naszym imieniu świadczą usługi, np. informatyczne, rekruterskie.

Prawa osób, których dotyczą dane osobowe

Każda osoba, której dane są przetwarzane ma prawo do:

1) dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 RODO),

2) otrzymania kopii danych (art. 15 ust. 3 RODO),

3) do sprostowania danych, które są nieprawidłowe lub niekompletne (art. 16 RODO),

4) do usunięcia danych, jeżeli administrator nie ma już podstawy prawnej do ich przetwarzania lub dane nie są już niezbędne do celów przetwarzania (art. 17 RODO),

5) do ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO),

6) do przenoszenia danych do innego administratora, jeżeli dane są przetwarzane na podstawie zgody lub umowy zawartej z tą osobą i są przetwarzane w sposób zautomatyzowany (art. 20 RODO),

7) do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych. Zgodę można cofnąć w każdym momencie i bez podania przyczyny, jednakże przetwarzanie dokonane przed cofnięciem zgody, pozostaje zgodne z prawem (art. 7 ust. 3 RODO).

Aby skorzystać z wymienionych praw, osoba powinna skontaktować się z administratorem i poinformować go, z którego prawa i w jakim zakresie chce skorzystać. Możliwość skorzystania z ww. praw będzie każdorazowo oceniana pod kątem obowiązujących przepisów.

Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych

Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszaw

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: sylwia mielniczek
Data wytworzenia informacji: 2024-09-30 00:00
Opis zmian: wprowadzenie informacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Sylwia Mielniczek
Data i godzina publikacji: 2024-10-31 10:06