Oferta: ds. ubezpieczeń
Data publikacji: 2008-08-28
Nr ref.: MOPR/52/2008
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. ubezpieczeń
Informacje dodatkowe: Dział Organizacyjny, praca na zastępstwo, ½ etatu
Data rozstrzygnięcia oferty
2008-09-30
Zakres podstawowych czynności
zgłoszenia do ubezpieczenia wolontariuszy i wychowanków Rodzinnych Domów Dziecka,
sporządzanie korekt deklaracji i raportów rozliczeniowych za pracowników i klientów MOPR,
przekazywanie dokumentów do ZUS,
czynności wynikające z przyjętych w MOPR procesów i podprocesów SZJ zgodnego z normą ISO 9001:2000
Wymagania obowiązkowe
wykształcenie średnie na jednym z kierunków: administracyjny, ekonomiczny lub ogólny,
doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok
znajomość ustaw Kodeksu pracy i aktów wewnętrznych jednostki,
umiejętność interpretacji i zastosowania przepisów z ustawy Kodeks pracy,
dobra umiejętność obsługi programów: Word, Excel, Płatnik,
wysoki poziom umiejętności obsługi klienta
wysoki poziom umiejętności organizacyjnych i pracy w zespole,
wysoki poziom poczucia odpowiedzialności,
etyka zawodowa,
komunikatywność
Wymagania dodatkowe
wykształcenie wyższe zawodowe lub magisterskie,
podwyższanie kwalifikacji na jednym z kierunków: prawo, administracja, organizacja i zarządzanie o specjalności zarządzanie zasobami ludzkimi, ekonomia,
specjalistyczne kursy z prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
kurs obsługi komputera,
doświadczenie w obsłudze kadr i płac - 1 rok,
gotowość do podnoszenia kwalifikacji,
ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego
Wymagane dokumenty
Życiorys (CV)
List motywacyjny
Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2008-09-30 09:33