Oferta: kierownik filii
Data publikacji: 2012-02-01
Nr ref.: MOPR/03/2012
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: kierownik filii
Informacje dodatkowe: praca na etat
Data rozstrzygnięcia oferty
2012-03-06
Zakres podstawowych czynności
- stosowanie jednoznacznych procedur załatwiania spraw eliminujących dowolność i subiektywizm przy podejmowaniu rozstrzygnięć oraz zapewnienie jednolitej i wyczerpującej informacji o sposobie i terminach załatwiania spraw,
- zapewnienie sprawnego przepływu informacji wewnątrz kierowanej komórki oraz bieżące współdziałanie i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi MOPR oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie zadań realizowanych przez Filię,
- dokonywanie ocen bezpośrednio podległych pracowników oraz kontrola wykonania zaleceń z nich wynikających,
- ustalanie zadań i dokonywanie podziału pomiędzy stanowiska pracy, w sposób gwarantujący ich równomierne obciążenie oraz motywowanie pracowników,
- monitorowanie wykorzystania wyznaczonych limitów finansowych i ilościowych dla Filii,
- przestrzeganie zapisów zawartych w aktach wewnętrznych jednostki,
- udział w szkoleniach w przypadku zmiany przepisów,
- ciągłe monitorowanie oraz uaktualnianie kart stanowisk pracy,
- organizowanie pracy w celu zapewnienia terminowego i zgodnego z prawem prowadzenia postępowań administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu zadań realizowanych przez filię,
- wydawanie w indywidualnych sprawach decyzji administracyjnych w ramach posiadanego upoważnienia,
- przygotowywanie odpowiedzi na skargi i wnioski dotyczących zadań realizowanych w Filii,
- organizowanie i nadzorowanie prac związanych z przygotowywaniem sprawozdań z realizowanych przez Filie zadań,
- zatwierdzanie pod względem merytorycznym list płatniczych, rachunków i list składek ubezpieczeniowych,
- organizowanie i nadzorowanie prac związanych z tworzeniem planów potrzeb w zakresie zadań realizowanych przez Filie,
- przygotowywanie propozycji do wieloletnich planów inwestycyjnych,
- inicjowanie i podejmowanie działań służących wzmacnianiu potencjału społeczności lokalnej poprzez zwiększanie uczestnictwa jednostek i grup w rozwiązywanie własnych problemów,
- nadzór nad sprawami administracyjno-gospodarczych związanymi z funkcjonowaniem Filii.
Informacja o warunkach pracy:
- praca w biurze z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych, wymagająca organizowania procesu pracy podległych pracowników oraz współpracy z innymi komórkami MOPR i instytucjami zewnętrznymi,
- budynek jest przystosowany do pracy osób niepełnosprawnych z trudnościami w poruszaniu się i przemieszczaniu, biuro położone na parterze, istnieje podjazd dla wózków inwalidzkich i dostosowana toaleta, stanowisko pracy nie jest przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Informacje dodatkowe:
- Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie na jednym z kierunków: pedagogika, politologia, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie, praca socjalna, polityka społeczna lub prawo,
- doświadczenie zawodowe minimum 5 lat, w tym doświadczenie na stanowiskach urzędniczych w administracji publicznej - 2 lata, w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej - 2 lata,w pracy wymagającej stosowania przepisów prawa i ich interpretacji - 2 lata,
- bardzo dobra umiejętność planowania i organizowania pracy własnej i zespołu pracowników, skutecznego motywowania oraz sprawowania kontroli nad pracą zespołu,
- umiejętność prowadzenia negocjacji,
- umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
- bardzo dobra znajomość oraz umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu ustawy o pomocy społecznej i KPA,
- dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel i sprawnego wyszukiwania informacji w Internecie,
- wysoki poziom zaangażowania, odpowiedzialności i samodzielności,
- umiejętności kierownicze, komunikatywność, otwartość na nowe rozwiązania oraz innowacyjność.
Wymagania dodatkowe
- studia podyplomowe z zakresu organizacji pomocy społecznej,
- kurs budowania zespołu pracowników oraz negocjacji,
- doświadczenie w kierowaniu zespołami ludzkimi - 1 rok,
- wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz o metodach zarządzania,
- umiejętność prowadzenia spotkań i prezentacji,
- umiejętność korzystania z aktualnych przepisów,
- asertywność, empatia oraz gotowość do podnoszenia kwalifikacji.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Osoby posiadające aktualny dokument potwierdzający niepełnosprawność proszone są o złożenie jego kserokopii
Informacja o wyniku naboru
Informacja o wynikach naboru_29.02.12.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2012-03-06 09:00