Oferta: kierownik sekcji ds. rehabilitacji społecznej osób niepełnospranych

Data publikacji: 2020-04-28
Nr ref.: MOPR/22/2020
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: kierownik sekcji ds. rehabilitacji społecznej osób niepełnospranych
Informacje dodatkowe: SEKCJA REHABILITACJI SPOŁECZNEJ OSÓB NIEPEŁNOSPAWNYCH

Data rozstrzygnięcia oferty

2020-06-26

Zakres podstawowych czynności

- Prowadzenie spraw osób z niepełnosprawnościami związanych z dofinansowaniem zadań realizowanych ze środków PFRON, zarówno z zakresu rehabilitacji społecznej osób niepełnosprawnych jak i pilotażowego programu Aktywny Samorząd oraz innych programów realizowanych ze środków PFRON,

- Stosowanie jednoznacznych procedur załatwiania spraw eliminujących dowolność i subiektywizm przy podejmowaniu rozstrzygnięć,

- Zapewnienie jednolitej i wyczerpującej informacji o sposobie i terminach załatwiania spraw,

- Zapewnianie sprawnego przepływu informacji wewnątrz kierowanej komórki,

- Bieżące współdziałanie i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi MOPR oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie zadań realizowanych przez Sekcję,

- Dokonywanie ocen bezpośrednio podległych pracowników oraz kontrola wykonywania zaleceń z nich wynikających,

- Składanie wniosków do Dyrektora o przeszeregowanie, nagradzanie lub karanie podległych pracowników za pośrednictwem sprawującego nadzór Zastępcy Dyrektora,

- Czynności wynikające z podjętych w MOPR procesów i podprocesów Polityki Systemu Zarządzania,

- Nadzór nad aktualizacją podjętych w MOPR procesów i podprocesów Polityki Systemu Zarządzania, w ramach realizowanych przez Sekcję zadań,

- Przestrzeganie zapisów zawartych w aktach wewnętrznych jednostki,

- Udział w szkoleniach w przypadku zmiany przepisów,

- Motywowanie pracowników poprzez maksymalne dostosowanie narzędzi pracy w ramach posiadanych możliwości i stworzenia atmosfery sprzyjającej współpracy,

- Ustalania zadań i dokonywania podziału pomiędzy stanowiska pracy, w sposób gwarantujący ich równomierne obciążenie,

- Ciągłe monitorowanie i uaktualnianie kart stanowisk pracy,

- Organizowanie pracy w celu zapewnienia terminowego i zgodnego z prawem prowadzenia postępowań administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu zadań realizowanych przez Sekcję,

- Przygotowywanie propozycji podziału środków na zadania z zakresu rehabilitacji społecznej osób niepełnosprawnych ze środków PFRON na posiedzenie sesji Rady Miasta Poznania,

- Opracowywanie planów pracy kierowanej komórki,

- Nadzorowanie przygotowania danych do sprawozdań z realizacji zadań merytorycznych w części dotyczącej zakresu działania Sekcji,

- Dokonywanie stałej oceny ryzyka i podejmowanie działań doskonalących, zapobiegających lub ograniczających skutki występowania zagrożeń,

- Aktualizowanie informacji odnoszących się do procedur realizowanych w podległej jednostce opublikowanej na stronie internetowej Ośrodka.

Wymagania obowiązkowe

- Wykształcenie wyższe

- 4 lata stażu pracy,

- 3 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach administracji publicznej,

- 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy wymagającej stosowania przepisów prawa i ich interpretacji,

- Umiejętność skutecznego motywowania pracowników,

- Umiejętność sprawowania kontroli nad pracą zespołu,

- Umiejętność prowadzenia negocjacji,

- Umiejętność działania w warunkach zmian,

- Umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,

- Wiedza z zakresu Ustawy o rehabilitacji społecznej osób niepełnosprawnych oraz KPA,

- Dobra umiejętność obsługi pakietów Ms Office,

- Umiejętność wykreowania zgodnej ze standardami instytucji atmosfery w zakresie obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego,

- Wysoki poziom zaangażowania, poczucie odpowiedzialności, samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań, etyka zawodowa, komunikatywność, wysoki poziom kultury osobistej w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego, otwartość na nowe rozwiązania,

- Umiejętność kierowania Zespołem,

- Odporność na stres, umiejętność interpretacji obowiązujących przepisów prawa,

- Umiejętność wykonywania kliku czynności jednocześnie.

Wymagania dodatkowe

- 5 lat stażu pracy

- 1 rok doświadczenia w kierowaniu zespołami ludzkimi,

- Wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,

- Wiedza o metodach zarządzania pozwalających na podniesienie sprawności funkcjonowania MOPR,

- Umiejętność prowadzenia spotkań i prezentacji,

- Asertywność, empatia, gotowość do podnoszenia kwalifikacji.

Wymagane dokumenty

- życiorys (CV)

- list motywacyjny

- dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)

- dokument potwierdzający wymagany staż pracy (kserokopie)

- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)

- Podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

- Podpisane oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa

- osoby posiadające aktualny dokument potwierdzający niepełnosprawność proszone są

o złożenie jego kserokopii.

Inne informacje:

Informacja o warunkach pracy:

- praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych, wymaga prowadzenia uzgodnień, pozyskiwania i wymiany informacji,

- praca i stanowisko pracy nieprzystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowo, istnieje potrzeba przemieszczania się po schodach (brak windy) i może zaistnieć potrzeba wyjazdów służbowych.

Informacje dodatkowe:

- informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

- rozbudowany system wynagradzania (płaca podstawowa, stażowe, premie kwartalne, nagrody, dodatki, 13stą pensję oraz świadczenia socjalne)

- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych (szkolenia, superwizje)

- urozmaicony charakter wykonywanej pracy (praca z klientem przy stanowisku pracy)

Informacja o wyniku naboru

MOPR-22-2020.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Administrator danych

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Poznaniu, z siedzibą w Poznaniu przy ul. Cześnikowskiej 18, 60-330 Poznań.

Inspektor ochrony danych

W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych:

1) listownie na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Poznaniu, ul. Cześnikowska 18, 60-330 Poznań;

2) poprzez e-mail: iod@mopr.poznan.pl.

Cele, podstawy prawne i okres przechowywania danych

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celach rekrutacyjnych na stanowisko, na które kandydat złożył ofertę, przez okres niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego i wyłonienia kandydata. Dane przetwarzane są na podstawie przepisów Kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO), a w pozostałym zakresie na podstawie zgody kandydata wyrażonej poprzez wyraźne działanie potwierdzające, polegające na umieszczeniu tych danych w zgłoszeniu aplikacyjnym przekazanym Administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. a) w zw. z art. 4 pkt 11 RODO), do momentu zakończenia procesu rekrutacyjnego, a następnie przez okres 3 miesięcy w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami;

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże stanowi warunek udziału w rekrutacji. Konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości rozpatrzenia wniosku.

Odbiorcy danych

1. Dane osobowe kandydatów nie są udostępniane innym administratorom.

2. Dane osobowe kandydatów mogą być ujawniane podmiotom, które na zlecenie i naszym imieniu świadczą usługi, np. informatyczne, rekruterskie.

Prawa osób, których dotyczą dane osobowe

Każda osoba, której dane są przetwarzane ma prawo do:

1) dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 RODO),

2) otrzymania kopii danych (art. 15 ust. 3 RODO),

3) do sprostowania danych, które są nieprawidłowe lub niekompletne (art. 16 RODO),

4) do usunięcia danych, jeżeli administrator nie ma już podstawy prawnej do ich przetwarzania lub dane nie są już niezbędne do celów przetwarzania (art. 17 RODO),

5) do ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO),

6) do przenoszenia danych do innego administratora, jeżeli dane są przetwarzane na podstawie zgody lub umowy zawartej z tą osobą i są przetwarzane w sposób zautomatyzowany (art. 20 RODO),

7) do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych. Zgodę można cofnąć w każdym momencie i bez podania przyczyny, jednakże przetwarzanie dokonane przed cofnięciem zgody, pozostaje zgodne z prawem (art. 7 ust. 3 RODO).

Aby skorzystać z wymienionych praw, osoba powinna skontaktować się z administratorem i poinformować go, z którego prawa i w jakim zakresie chce skorzystać. Możliwość skorzystania z ww. praw będzie każdorazowo oceniana pod kątem obowiązujących przepisów.

Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych

Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Martyna Materna
Data i godzina publikacji: 2020-06-26 09:56