Oferta: kierownik zespołu merytorycznego

Data publikacji: 2007-06-20
Nr ref.: MOPR/ 26 /2007
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: kierownik zespołu merytorycznego
Informacje dodatkowe: Dział Świadczeń Rodzinnych, Alimentacyjnych i Dodatków Mieszkaniowych

Data rozstrzygnięcia oferty

2007-07-31

Zakres podstawowych czynności

  • zapewnienie terminowego i zgodnego z prawem prowadzenia spraw realizowanych przez podległych pracowników
  • nadzorowanie prac związanych z wydawaniem decyzji administracyjnych i realizacją świadczeń
  • nadzorowanie prac związanych z tworzeniem ewidencji świadczeniobiorców
  • aprobata projektów decyzji administracyjnych z zakresu świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych i dodatków mieszkaniowych
  • zapewnienie sprawnego przepływu informacji wewnątrz Zespołu dotyczących realizacji zadań oraz organizacji pracy
  • bieżące współdziałanie i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi MOPR oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie zadań realizowanych przez Zespół
  • przygotowanie projektów odpowiedzi na skargi i wnioski dotyczące zadań realizowanych przez Zespół
  • przygotowywanie danych do sprawozdań w części dotyczącej realizowanych przez Zespół zadań
  • koordynowanie prac związanych z tworzeniem planów potrzeb w zakresie zadań realizowanych przez Dział
  • dokonywanie okresowych ocen bezpośrednio podległych pracowników
  • składanie za pośrednictwem kierownika Działu i sprawującego nadzór zastępcy Dyrektora-wniosek do dyrektora MOPR o przeszeregowanie, nagradzanie, albo karanie podległych pracowników
  • nadzór nad stosowaniem Instrukcji kancelaryjnej
  • decydowanie o podziale pracy na podległych stanowiskach
  • obowiązek ciągłego doskonalenia umiejętności kierowniczych
  • ciągłe podnoszenie poziomu usług
  • występowanie w sprawach pracowników zespołu
  • wydawanie poleceń służbowych podległym pracownikom
  • koordynacja działań w zakresie prawidłowego i terminowego sporządzania sprawozdań i opracowań merytorycznych

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcanie średnie na jednym z kierunków: ekonomiczny, administracyjno-prawny, nauki społeczne
  • Roczne doświadczenie zawodowe
  • Doświadczenie w pracach wymagających umiejętności analizowania, interpretowania i zastosowania przepisów prawnych (1 rok)
  • Umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu ustawy o świadczeniach rodzinnych, dodatkach mieszkaniowych, zaliczki alimentacyjnej, pomocy społecznej, kodeksu postępowania administracyjnego
  • Obsługa programów komputerowych: Word, Excel, KSAT na poziomie dobrym
  • Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej i zespołu, sprawowanie kontroli nad pracą zespołu
  • Zdolności kierownicze: umiejętność motywowania pracowników, prowadzenie negocjacji
  • Etyka zawodowa, wysoki poziom kultury osobistej
  • Komunikatywność
  • Wysoki poziom zaangażowania i odpowiedzialności
  • Innowacyjności, kreatywność, otwartość na nowe rozwiązania

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe zawodowe, magisterskie na jednym z kierunków: ekonomia, administracja, prawo, nauki społeczne
  • Studia podyplomowe w zakresie organizacji i zarządzania
  • Kurs profesjonalnej obsługi klienta
  • Kurs obsługi komputera
  • 5-letnie doświadczenie zawodowe
  • Wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego
  • Wiedza z zakresu zarządzania
  • Umiejętność prowadzenia spotkań oraz prezentacji

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

Informacja o wyniku naboru

Informacja o wynikach wyboru Owczarek.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: dodanie informacji o wynikach naboru
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2007-07-31 14:45