Oferta: konsultant ds. prawnych
Data publikacji: 2015-09-18
Nr ref.: MOPR/33/2015
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: konsultant ds. prawnych
Informacje dodatkowe: KLUB INTEGRACJI SPOŁECZNEJ, UMOWA O PRACĘ / ½ ETATU
Data rozstrzygnięcia oferty
2015-12-04
Zakres podstawowych czynności
- Świadczenie poradnictwa prawnego dla klientów MOPR w siedzibie Klubu Integracji Społecznej prowadzonym przez MOPR, w szczególności z zakresu: ochrony praw lokatorów, zabezpieczenia społecznego i prawa rodzinnego i opiekuńczego,
- Dokumentowanie świadczonego poradnictwa prawnego poprzez prowadzenie terminarza wizyt i karty usługi poradniczej,
- Współpraca z pracownikami MOPR w sprawach dotyczących klientów, którym jest świadczone poradnictwo prawne,
- Prowadzenie zajęć grupowych z zakresu edukacji prawnej dla klientów MOPR,
- Współuczestniczenie w procesie kształtowania poradnictwa prawnego w MOPR i standaryzowania tej usługi,
- Współuczestniczenie w procesie monitorowania i ewaluacji poradnictwa prawnego w MOPR,
Wymagania obowiązkowe
- ukończone studia wyższe magisterskie na kierunku prawo,
- minimum 3 lata stażu pracy,
- bardzo dobra znajomość przepisów prawa z zakresu: ochrony praw lokatorów, zabezpieczenia społecznego i prawa rodzinnego i opiekuńczego,
- wysoki poziom umiejętności interpretacji i zastosowania przepisów z zakresu: ochrony praw lokatorów, zabezpieczenia społecznego i prawa rodzinnego i opiekuńczego,
- wysoki poziom umiejętności obiektywnej oceny problemu i sytuacji klienta,
- znajomość aktów wewnętrznych jednostki,
- umiejętność obsługi programów Word i Lex,
- wiedza i umiejętności właściwego traktowania informacji służbowych,
- znajomość polityki i celów jakościowych MOPR wraz z obowiązującymi procedurami,
- umiejętność obsługi klienta,
- umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
- umiejętność organizacji pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym,
- wysoki poziom zaangażowania,
- wysokie poczucie odpowiedzialności,
- samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań,
- etyka zawodowa,
- komunikatywność,
- wysokim poziom kultury osobistej w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na nowe rozwiązania,
- innowacyjność i kreatywność,
- sumienność i skrupulatność.
Wymagania dodatkowe
- Ukończony kurs profesjonalnej obsługi klienta,
- Ukończony kurs mediacji
- minimum 1 rok doświadczenia w pracy indywidualnej i grupowej z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym,
- minimum 1 rok doświadczenia w pracy wymagającej stosowania przepisów prawa i ich interpretacji,
- ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- umiejętność prowadzenia grupowych zajęć edukacyjnych,
- asertywność, empatia,
- gotowość do podnoszenia kwalifikacji
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
- Dokument potwierdzający wymagany staż pracy (kserokopia)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Inne informacje:
Informacja o warunkach pracy:
- pomieszczenie pracy w budynku biurowym,
- praca na miejscu w biurze, związana głównie z uciążliwościami występującymi przy obsłudze monitora ekranowego i obciążeniami układu mięśniowo-szkieletowego wzroku.
Informacje dodatkowe:
- Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6%.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru -Martyna Materna (Aktualizacja)
Opublikował(a): Martyna Materna
Data i godzina publikacji: 2015-12-04 12:52