Oferta: konsultant ds. prawnych
Data publikacji: 2017-09-18
Nr ref.: MOPR/63/2017
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: konsultant ds. prawnych
Informacje dodatkowe: DZIAŁ POMOCY OSOBOM BEZDOMNYM / UMOWA O PRACĘ / 0,5 ETATU
Data rozstrzygnięcia oferty
2017-11-06
Zakres podstawowych czynności
- przeprowadzanie konsultacji z pracownikami socjalnym oraz udzielanie im informacji prawnych,
- udzielanie informacji osobom i rodzinom o obowiązujących przepisach z zakresu prawa rodzinnego i opiekuńczego, zabezpieczenia społecznego i ochrony praw, lokatorów
- udzielanie informacji prawnych oraz konsultacji Kierownikom Filii w indywidualnych sprawach klientów MOPR,
- prowadzenie dokumentacji w zakresie konsultacji i udzielonych informacji,
- przygotowywanie danych do sprawozdań z wykonania powierzonych zadań,
- udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów oraz szkoleniach wynikających z potrzeb rozwojowych.
Wymagania obowiązkowe
- ukończone studia wyższe magisterskie na kierunku prawo,
- minimum 1 rok stażu pracy,
- znajomość KPA w stopniu bardzo dobrym,
- znajomość Ustawy o pomocy społecznej w stopniu bardzo dobrym,
- wysoki poziom umiejętności zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu ustawy o pomocy społecznej i KPA,
- dobra umiejętność obsługi programów Word i Lex,
- wiedza i umiejętność właściwego traktowania informacji służbowych,
- wysoki poziom umiejętności obsługi klienta,
- umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostowania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu stopniu dobrym,
- umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
- dobra umiejętność pracy w zespole,
- wysoki poziom umiejętności obiektywnej oceny problemu i sytuacji.
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej - 1 rok,
- doświadczenie w pracy wymagającej stosowanie przepisów prawa i ich interpretacji - 1 rok,
- ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- umiejętność prowadzenia mediacji i negocjacji,
- kurs profesjonalnej obsługi klienta,
- kurs mediacji.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
- Dokument potwierdzający wymagany staż pracy (kserokopia)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa
Inne informacje:
Informacja o warunkach pracy:
- pomieszczenie pracy w budynku biurowym,
- brak zapewnionego dostęp dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku,
- praca na miejscu w biurze, związana głównie z uciążliwościami występującymi przy obsłudze monitora ekranowego i obciążeniami układu mięśniowo-szkieletowego wzroku.
Informacje dodatkowe:
- Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Martyna Materna
Data i godzina publikacji: 2017-11-06 15:26