Oferta: konsultant prawnik
Data publikacji: 2008-03-19
Nr ref.: MOPR/15/2008
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: konsultant prawnik
Informacje dodatkowe: Filia Grunwald
Data rozstrzygnięcia oferty
2008-06-18
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie konsultacji z pracownikami socjalnymi oraz udzielanie im informacji prawnych,
- udzielanie informacji osobom i rodzinom o obowiązujących przepisach z zakresu prawa rodzinnego i opiekuńczego, zabezpieczenia społecznego i ochrony praw lokatorów,
- udzielanie informacji prawnych oraz wydawanie opinii prawnych dla kierowników filii w indywidualnych sprawach klientów MOPR,
- prowadzenie dokumentacji w zakresie konsultacji i udzielanych informacji,
- udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów,
- wykonywanie innych czynności zlecanych przez przełożonych wynikających z zadań realizowanych przez komórkę organizacyjną,
- przestrzeganie zapisów zawartych w aktach wewnętrznych jednostki,
- czynności wynikające z przyjętych w MOPR procesów i podprocesów SZJ zgodnego z normą ISO 9001:2000
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku: prawo,
- 3-letni staż pracy,
- znajomość kpa w stopniu bardzo dobrym,
- wysoki poziom umiejętności zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu ustawy o pomocy społecznej kpa,
- dobra umiejętność obsługi programów Word i Lex,
- wiedza i umiejętność właściwego traktowania informacji służbowych,
- wysoki poziom umiejętności obsługi klienta,
- umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu w stopniu dobrym,
- umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
- dobra umiejętność pracy w zespole,
- wysoki poziom umiejętności obiektywnej oceny problemu i sytuacji,
- wysoki poziom odpowiedzialności.
Wymagania dodatkowe
- kurs profesjonalnej obsługi klienta,
- kurs mediacji,
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej - 1 rok,
- doświadczenie w pracy wymagającej stosowanie przepisów praw
i ich interpretacji - 1 rok, - ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- podstawowa znajomość języka angielskiego.
- wysoki poziom umiejętności interpersonalnych
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2008-06-18 13:07