Oferta: obsługi sekretariatu

Data publikacji: 2007-01-05
Nr ref.: MOPR/ 01 /2007
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: obsługi sekretariatu

Data rozstrzygnięcia oferty

2007-02-19

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie spraw organizacyjnych dyrektora i zastępców
  • prowadzenie: rejestru korespondencji przychodzącej, rejestru kontroli przeprowadzonych w MOPR przez jednostki zewnętrzne, rejestru spraw przekazywanych zgodnie z właściwościami w Dziale Organizacyjnym, rejestru zarządzeń Dyrektora MOPR
  • prowadzenie kalendarza spotkań dyrektora i zastępców oraz umawianie i potwierdzanie spotkań
  • wysyłanie korespondencji
  • łączenie rozmów telefonicznych z dyrektorem, zastępcami oraz z innymi komórkami organizacyjnymi
  • przyjmowanie i nadawanie faksów, poczty elektronicznej (e-mail)
  • sporządzanie czystopisów pism i ich powielanie
  • udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby-kierowanie ich do właściwych działów lub stanowisk pracy
  • wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych wynikających z zadań realizowanych przez komórkę organizacyjną

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcanie średnie na jednym z kierunków: ekonomiczny lub administracyjny
  • Wymagane roczne doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z obsługą sekretariatu/ kancelarii
  • Znajomość obsługi komputera (Word, Excel)
  • Znajomość i umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu ustawy o pomocy społecznej, ustawy o samorządzie gminnym i powiatowym oraz kodeksu postępowania administracyjnego
  • Wysoki poziom umiejętności obsługi klienta
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Wysoka kultura osobista
  • Etyka zawodowa, zaangażowanie w wykonywaną pracę

Wymagania dodatkowe

  • Pożądane wykształcenie wyższe zawodowe/ magisterskie na jednym z kierunków: prawo i administracja, organizacja i zarządzanie o specjalności: zrządzanie zasobami ludzkimi, ekonomia
  • 2-letnie doświadczenie w obsłudze sekretariatu/ kancelarii
  • Pożądana wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

Informacja o wyniku naboru

Informacja o wynikach naboru MOPR 01 2007.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: dodanie informacji o wyniku naboru
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2007-02-19 11:33