Oferta: animator klubu integracji społecznej

Data publikacji: 2022-11-28
Nr ref.: MOPR/68/2022
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: animator klubu integracji społecznej
Informacje dodatkowe: DZIAŁ WSPARCIA SPECJALISTYCZNEGO - UMOWA O PRACĘ w ZASTĘPSTWIE od 01.01-30.06.2023 r.

Zakres podstawowych czynności

- Organizacja funkcjonowania świetlicy dla uczestników KIS,

- Nadzór nad przestrzeganiem przez uczestników KIS zasad wykorzystywania udostępnionych pomieszczeń oraz materiałów dydaktycznych poza czasem uczestnictwa w zajęciach indywidualnych i grupowych,

- Wspieranie uczestników KIS w rozwiązaniu codziennych trudności związanych z realizacją programu Klubu, w tym pomoc w nawiązywaniu kontaktu z Fundacją im. Królowej Polski św. Jadwigi oraz pracownikami merytorycznymi KIS mogącymi pomóc uczestnikami w rozwiązywaniu konkretnych problemów,

- Wspieranie uczestników w podejmowaniu dodatkowej aktywności, wykraczającej poza standardowy program KIS, w tym w szczególności w inicjowaniu i prowadzeniu grup samokształceniowych i grup wsparcia,

- Bieżąca współpraca ze stanowiskami w MOPR i podmiotami zewnętrznymi zaangażowanymi w realizację programu KIS,

- Sporządzenie obowiązującej sprawozdawczości związanej z zakresem zadań stanowiska,

- Udział w spotkaniach organizowanych przez przełożonego,

- Udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów oraz szkoleniach wynikających z potrzeb rozwojowych ,

- Udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów oraz szkoleniach wynikających z potrzeb rozwojowych,

Wymagania obowiązkowe

- Wykształcenie : średnie/ wyższe (pożądany ukończony kierunek studiów pedagogika, praca socjalna)

- Staż pracy: 1 rok (pożądany 3 lata)

- Wiedza z zakresu ustawy o zatrudnieniu socjalnym;

- Umiejętność nawiązywania trwałych pozytywnych relacji interpersonalnych;

- Umiejętność prowadzenia negocjacji, działania w warunkach zmian, organizacji i prowadzenia spotkań i prezentacji;

- Obsługa programów MS Office.

Wymagania dodatkowe

- Kursy/szkolenia/studia podyplomowe w zakresie animacji czasu wolnego dla dzieci i młodzieży;

- Doświadczenie w prowadzeniu zajęć animacyjnych;

- Doświadczenie w pracy w instytucjach pomocowych;

- Doświadczenie w pracy z osobami z grup zagrożonych wykluczeniem społecznym;

- Doświadczenie w pracy biurowej.

Wymagane dokumenty

- życiorys (CV)

- list motywacyjny

- dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)

- dokument potwierdzający staż pracy (kserokopie)

- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach

(kserokopie)

- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

- oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa.

Inne informacje:

- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas trwania projektu;

- Rozbudowany system wynagradzania (płaca podstawowa, stażowe, premie kwartalne, nagrody, dodatki, 13stą pensję oraz świadczenia socjalne);

- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych;

- Współpraca w zespole specjalistów.

Zgodnie z Podrozdziałem 6.15 pkt. 8 lit. B Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 : "Wydatki związane z zaangażowaniem zawodowym personelu projektu w projekcie lub projektach są kwalifikowalne, o ile łączne zaangażowanie zawodowe personelu projektu, niezależnie od formy zaangażowania w realizację wszystkich projektów finansowych z funduszy strukturalnych i FS oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów nie przekracza 276 godzin miesięcznie. Do ww. limitu wlicza się okres urlopu wypoczynkowego oraz czas niezdolności do pracy wskutek choroby".

Składanie ofert

Prosimy o składanie ofert drogą elektroniczną w terminie do 2023-01-19.

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Przetwarzanie danych osobowych

Administrator danych

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Poznaniu, z siedzibą w Poznaniu przy ul. Cześnikowskiej 18, 60-330 Poznań.

Inspektor ochrony danych

W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych:

1) listownie na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Poznaniu, ul. Cześnikowska 18, 60-330 Poznań;

2) poprzez e-mail: iod@mopr.poznan.pl.

Cele, podstawy prawne i okres przechowywania danych

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celach rekrutacyjnych na stanowisko, na które kandydat złożył ofertę, przez okres niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego i wyłonienia kandydata. Dane przetwarzane są na podstawie przepisów Kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO), a w pozostałym zakresie na podstawie zgody kandydata wyrażonej poprzez wyraźne działanie potwierdzające, polegające na umieszczeniu tych danych w zgłoszeniu aplikacyjnym przekazanym Administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. a) w zw. z art. 4 pkt 11 RODO), do momentu zakończenia procesu rekrutacyjnego, a następnie przez okres 3 miesięcy w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami;

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże stanowi warunek udziału w rekrutacji. Konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości rozpatrzenia wniosku.

Odbiorcy danych

1. Dane osobowe kandydatów nie są udostępniane innym administratorom.

2. Dane osobowe kandydatów mogą być ujawniane podmiotom, które na zlecenie i naszym imieniu świadczą usługi, np. informatyczne, rekruterskie.

Prawa osób, których dotyczą dane osobowe

Każda osoba, której dane są przetwarzane ma prawo do:

1) dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 RODO),

2) otrzymania kopii danych (art. 15 ust. 3 RODO),

3) do sprostowania danych, które są nieprawidłowe lub niekompletne (art. 16 RODO),

4) do usunięcia danych, jeżeli administrator nie ma już podstawy prawnej do ich przetwarzania lub dane nie są już niezbędne do celów przetwarzania (art. 17 RODO),

5) do ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO),

6) do przenoszenia danych do innego administratora, jeżeli dane są przetwarzane na podstawie zgody lub umowy zawartej z tą osobą i są przetwarzane w sposób zautomatyzowany (art. 20 RODO),

7) do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych. Zgodę można cofnąć w każdym momencie i bez podania przyczyny, jednakże przetwarzanie dokonane przed cofnięciem zgody, pozostaje zgodne z prawem (art. 7 ust. 3 RODO).

Aby skorzystać z wymienionych praw, osoba powinna skontaktować się z administratorem i poinformować go, z którego prawa i w jakim zakresie chce skorzystać. Możliwość skorzystania z ww. praw będzie każdorazowo oceniana pod kątem obowiązujących przepisów.

Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych

Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Sylwia Mielniczek
Data wytworzenia informacji: 2022-12-19 00:00
Opis zmian: wprowadzenie zmian (Aktualizacja)
Opublikował(a): Sylwia Mielniczek
Data i godzina publikacji: 2022-12-19 07:06