Oferta: ds. ewidencji czasu pracy i obsługi płacowej

Data publikacji: 2017-05-02
Nr ref.: MOPR/29/2017
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. ewidencji czasu pracy i obsługi płacowej
Informacje dodatkowe: DZIAŁ ORGANIZACYJNY / UMOWA O PRACĘ W ZASTĘPSTWIE / 1 ETAT

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-05-31

Zakres podstawowych czynności

  • Prowadzenie spraw kadrowych związanych z ewidencją urlopów pracowników, w tym przygotowanie planów urlopów,
    • Prowadzenie ewidencji czasu pracy, w tym spraw związanych z absencją pracowników,
  •  Przygotowywanie wykazu pracowników uprawnionych do ekwiwalentu za odbierz i obliczanie jego wysokości,
  • · Przygotowywanie danych do sprawozdań dotyczących ewidencji czasu pracy,
    • Prowadzenie kontroli dyscypliny czasu pracy,
    • Sporządzanie kart wynagrodzeń i list płac,
    • Przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu ZUS Rp-7,
    • Obliczanie i sporządzanie list wypłat zasiłków: chorobowych, opiekuńczych i macierzyńskich,
    • Obliczanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne,
  • Obliczanie i odprowadzanie zaliczek na podatek dochodowy, składek ZUS i innych pochodnych od wynagrodzenia,
    • Sporządzanie corocznych deklaracji podatkowych,
    • Wystawiania zaświadczeń o wysokości wynagrodzenia i zatrudnieniu pracowników.

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie średnie na jednym z kierunków: administracyjny, ekonomiczny, ogólny, społeczny,
  • Bardzo dobra znajomość Kodeksu pracy,
  • Umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu Ustawy Kodeks pracy i pokrewnych,
  • Dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel, Płatnik,
  • Wiedza i umiejętność właściwego traktowania informacji służbowych,
  • Wysoki poziom umiejętności obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
  • · Umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostowania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
    • Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
    • Bardzo dobra umiejętność pracy w zespole,
    • Wysoki poziom zaangażowania,
    • Wysokie poczucie odpowiedzialności,
    • Samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań,
    •  Etyka zawodowa, komunikatywność, wysoki poziom kultury osobistej w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
      • Otwartość na nowe rozwiązania.

Wymagania dodatkowe

  •  Wykształcenie wyższe
  •  Podnoszenie kwalifikacji na jednym z kierunków: prawo, administracja, organizacja i zarządzanie o specjalności zarządzanie zasobami ludzkimi, ekonomia,
  •  Specjalistyczne kursy z prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
  •  Kurs obsługi komputera,
  •  Ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
  •  Asertywność, empatia, gotowość do podnoszenia kwalifikacji.

Wymagane dokumenty

  •  Życiorys (CV)
    • List motywacyjny
    • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie dyplomów oraz suplementy do dyplomów)
    • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  •  Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
    • Oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa

Inne informacje:

Informacja o warunkach pracy:

  • praca administracyjno - biurowa na miejscu w siedzibie MOPR w Poznaniu,
  • budynek bez windy, nieprzystosowany dla osób z dysfunkcją narządu ruchu,
  • prace związane głównie z uciążliwościami występującymi przy obsłudze monitora.

Informacje dodatkowe:                                      

  •  Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Informacja o wyniku naboru

Załącznik_7a_Informacja o wynikach naboru w przypadku nie wyłonienia kandydata na stanowisko pracy_27.07.10.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o zakończeniu procesu rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Martyna Materna
Data i godzina publikacji: 2017-05-31 08:23