Oferta: ds. kadrowo- płacowych
Data publikacji: 2008-05-29
Nr ref.: MOPR/35/2008
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. kadrowo- płacowych
Informacje dodatkowe: Dział Organizacyjny, praca na etat
Data rozstrzygnięcia oferty
2008-06-24
Zakres podstawowych czynności
- Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu,
- prowadzenie spaw emerytalno rentowych pracowników MPR,
- prowadzenie akt osobowych i ich zabezpieczanie,
- przygotowywanie druków RP-7 dla pracowników MOPR,
- prowadzenie bazy danych pracowników MOPR i jej aktualizacja,
- przeprowadzanie kontroli dyscypliny pracy,
- wystawianie legitymacji ubezpieczeniowych i służbowych,
- ewidencjonowanie wydanych legitymacji,
- dokonywanie wisów do legitymacji ubezpieczeniowych i służbowych,
- załatwianie spraw związanych z zatrudnieniem, zwalnianiem awansowaniem pracowników"
*kompletowanie dokumentów niezbędnych do nawiązania stosunku pracy i zakładanie akt osobowych pracowników,
*przygotowywanie umów o pracę,
*przygotowywanie aneksów do umów o pracę,
*przygotowywanie świadectw pracy,
*wypełnianie niezbędnych innych dokumentów,
- prowadzenie spraw ZUS pracowników MOPR oraz członków ich rodzin tj. zgłaszanie i wyrejestrowywanie w ZUS pracowników MOPR,
- prowadzenie spraw związanych z grupowym ubezpieczeniem PZU tj. wypełnianie formularzy zgłoszeń na leczenie szpitalne, zabiegi operacyjne, NW, urodzenia i zgony,
- obliczanie ekwiwalentu za odzież,
- wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych wynikających z zadań realizowanych przez komórkę organizacyjną,
- przestrzeganie zapisów zawartych w aktach wewnętrznych jednostki,
- udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów,
- czynności wynikające z przyjętych w MOPR procesów i podprocesów SZJ zgodnego z normą ISO 9001:2000.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie średnie na jednym z kierunków: administracyjny, ekonomiczny, społeczny,
- znajomość ustawy kodeks pracy i aktów wewnętrznych jednostki,
- umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu ustawy kodeks pracy,
- dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel,
- wiedza i umiejętność właściwego traktowania informacji służbowych,
- znajomość strategii MP polityki jakości i celów wraz z obowiązującymi procedurami,
- wysoki poziom umiejętności obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
- umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
- bardzo dobra umiejętność pracy w zespole,
- wysokie poczucie odpowiedzialności,
- etyka zawodowa, zwłaszcza wysoki stopień kultury osobistej,
- wysoki poziom zaangażowania,
- komunikatywność,
- otwartość na nowe rozwiązania.
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe zawodowe/ magisterskie,
- podwyższanie kwalifikacji na jednym z kierunków: prawo, administracja, organizacja i zarządzanie o specjalności zarządzanie zasobami ludzkimi, ekonomia,
- specjalistyczne kursy z prawa pracy,
- doświadczenie w obsłudze kadrowej lub płacowej- 1 rok,
- ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- gotowość do podnoszenia kwalifikacji.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2008-06-24 08:04