Oferta: ds. konserwacji maszyn i urządzeń

Data publikacji: 2012-10-19
Nr ref.: MOPR/24/2012
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. konserwacji maszyn i urządzeń
Informacje dodatkowe: Sekcja ds. informatyki, praca na etat

Data rozstrzygnięcia oferty

2012-11-15

Zakres podstawowych czynności

  • czuwanie nad prawidłowym działaniem sieci komputerowej, sprzętu komputerowego i oprogramowania komputerowego działającego w MOPR
  • obsługa i nadzór nad prawidłowym działaniem aplikacji i systemów dziedzinowych z zakresu pomocy społecznej (np. TT-POMOC)
  • obsługa i nadzór nad prawidłowym działaniem aplikacji i systemów dziedzinowych z zakresu kopii bezpieczeństwa
  • obsługa i nadzór nad prawidłowym działaniem aplikacji i systemów dziedzinowych z zakresu kadrowo-płacowego i finansowego
  • obsługa i nadzór nad prawidłowym działaniem aplikacji i systemów webowych
  • udzielanie pomocy w obsłudze programów
  • nauka obsługi programów
  • naprawianie błędów programowych
  • naprawianie sprzętu komputerowego
  • usuwanie awarii w programach działających w MOPR
  • archiwizacja danych
  • aktualizacja programów działających w MOPR
  • prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego
  • prowadzenie ewidencji licencji oprogramowania
  • prowadzenie ewidencji tuszy i tonerów
  • obsługa Internetu, udzielanie pomocy pracownikom przy korzystaniu z sieci Internet
  • konserwowanie maszyn i urządzeń komputerowych
  • diagnostyka maszyn i urządzeń komputerowych
  • usuwanie awarii maszyn i urządzeń komputerowych
  • zgłaszanie usterek sprzętu do firm serwisowych
  • udział w przygotowaniu ofert cenowych sprzętu komputerowego, akcesorii komputerowych oraz oprogramowania na potrzeby MOPR

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie średnie
  • staż pracy min. 1 rok na podobnym stanowisku
  • znajomość maszyn i urządzeń komputerowych
  • dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel, Płatnik
  • wiedza i umiejętności właściwego traktowania informacji służbowych
  • znajomość polityki i celów jakościowych w MOPR wraz  z obowiązującymi procedurami
  • umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostowania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu
  • umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy
  • bardzo dobra umiejętność pracy w zespole
  • wysokie poczucie odpowiedzialności
  • etyka zawodowa zwłaszcza wysoki poziom kultury osobistej
  • wysoki poziom zaangażowania
  • komunikatywność
  • otwartość na nowe rozwiązania

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe na kierunku informatyka
  • umiejętność pracy przy obsłudze środowiska sieciowego Novell i Microsoft
  • ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego
  • umiejętność obsługi klienta
  • gotowość do podnoszenia kwalifikacji

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Osoby posiadające aktualny dokument potwierdzający niepełnosprawność proszone są o złożenie jego kserokopii

Inne informacje:

Informacja o warunkach pracy:

  • praca wymagająca częstego przemieszczania się między filiami Ośrodka na terenie Poznania niezależenie od warunków atmosferycznych
  • wykonywanie pracy wewnątrz budynków - pozycja wymuszona
  • Budynek bez windy

Informacje dodatkowe:

  • Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Informacja o wyniku naboru

Załącznik_7 _Info o wynikach 24.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2012-11-15 14:59