Oferta: ds. obsługi administracyjnej
Data publikacji: 2018-05-14
Nr ref.: MOPR/30/2018
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. obsługi administracyjnej
Informacje dodatkowe: FILIA GRUNWALD / UMOWA O PRACĘ / PEŁEN ETAT
Data rozstrzygnięcia oferty
2018-06-28
Zakres podstawowych czynności
a) Wykonywanie zadań z zakresu obsługi administracyjnej w ramach zespołu pracowników socjalnych,
a w szczególności:
- Pozyskiwanie danych z instytucji dla prowadzonych postępowań administracyjnych,
- Podejmowanie czynności administracyjnych w ramach spraw związanych z należnościami za świadczenia pomocy społecznej,
- Sporządzanie projektów pism do innych instytucji,
- Sporządzanie projektów decyzji administracyjnych dot. ustalania uprawnień do świadczeń zdrowotnych,
- Przygotowywanie umów dot. odpłatności za DPS,
- Wprowadzanie danych do systemu TT Pomoc,
- Przygotowywanie zestawień klientów wskazanych do udzielania wsparcia w ramach programów specjalnych,
- Zakładanie kart przedpłaconych dla klientów,
- Pozyskiwanie, opracowywanie i analizowanie danych sprawozdawczych,
- Prowadzenie spisów zawartości spraw oraz metryczek spraw,
- Wpinanie dokumentacji do akt sprawy,
- Archiwizowanie dokumentacji
b) Udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów,
c) Udział w spotkaniach organizowanych przez przełożonego.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie średnie,
- Znajomość Ustawy o pomocy społecznej,
- Znajomość KPA,
- Dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel,
- Umiejętności dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom
w zmieniającym się otoczeniu, - Wysoki poziom zaangażowania,
- Wysokie poczucie odpowiedzialności,
- Samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań,
- Etyka zawodowa,
- Komunikatywność,
- Wysoki poziom kultury osobistej w obsłudze klienta zewnętrznego i wewnętrznego,
- Otwartość na nowe rozwiązania,
- Umiejętności dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe,
- 1 rok stażu pracy,
- Ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- Umiejętność obsługi programów Power Point,
- Umiejętność obsługi klienta (uprzejmość, rzeczowość),
- Asertywność, empatia, gotowość do podnoszenia kwalifikacji.
Wymagane dokumenty
- · Życiorys (CV)
- · List motywacyjny
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie dyplomów)
- Dokumenty potwierdzające staż pracy (kserokopie świadectw pracy)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa
Inne informacje:
Informacja o warunkach pracy:
- praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych, wymaga prowadzenia uzgodnień, pozyskiwania i wymiany informacji,
- praca i stanowisko pracy nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo, istnieje potrzeba przemieszczania się po schodach i może zaistnieć potrzeba wyjazdów służbowych.
Informacje dodatkowe:
- Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Martyna Materna
Data i godzina publikacji: 2018-06-28 14:25