Oferta: ds. obsługi sekretariatu

Data publikacji: 2012-10-11
Nr ref.: MOPR/23/2012
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. obsługi sekretariatu
Informacje dodatkowe: Filia Jeżyce, praca na etat

Data rozstrzygnięcia oferty

2012-11-15

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • wysyłanie korespondencji
  • sporządzanie czystopisów pism i ich powielanie
  • obsługa poczty elektronicznej
  • przyjmowanie i nadawanie faksów
  • udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby-kierowanie ich do właściwych działów lub stanowisk pracy
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników filii
  • prowadzenie ewidencji urlopów pracowników filii
  • przygotowywanie zapotrzebowania, rozdysponowywanie i dokonywanie rozliczeń biletów na przejazd komunikacja miejską przekazywanych pracownikom filii
  • wydawanie zaświadczeń dotyczących spraw załatwianych w Sekcji
  • przygotowywanie zapotrzebowań na artykuły biurowe i środki czystości oraz rozdysponowywanie ich poszczególnym komórkom organizacyjnym filii
  • łączenie rozmów telefonicznych z kierownikiem Filii, kierownikami Zespołów Pracy Socjalnej, Kierownikiem Sekcji Świadczeń oraz z pracownikami socjalnymi,
  • prowadzenie kalendarza spotkań kierownika Filii,
  • udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów

Informacja o warunkach pracy:

  • Praca na miejscu w biurze z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych
  • Pomieszczenie pracy na piętrze budynku biurowego
  • Budynek bez windy
  • Pomieszczenia higieniczno - sanitarne nie zapewniają dostępności osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich

Informacje dodatkowe:

  • Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie średnie na jednym z kierunków: administracyjny, ekonomiczny, ogólny
  • znajomość kpa i aktów wewnętrznych jednostki w stopniu dobrym
  • wysoki poziom umiejętności obsługi klienta
  • bardzo dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel, TT-pomoc
  • wiedza i umiejętność właściwego traktowania informacji służbowych
  • znajomość polityki i celów jakościowych MOPR wraz z obowiązującymi procedurami
  • umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu
  • umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy
  • bardzo dobra umiejętność pracy w zespole
  • wysoki poziom umiejętności komunikowania się (poprawność pod względem gramatycznym i językowym)
  • umiejętność redagowania pism i komunikatów
  • sumienność, skrupulatność
  • wysokie poczucie odpowiedzialności i zaangażowania
  • wysoki poziom kultury osobistej
  • etyka zawodowa otwartość na nowe rozwiązania

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe zawodowe lub wyższe magisterskie
  • podwyższanie kwalifikacji na jednym z kierunków: administracja, inne kierunki humanistyczne
  • kurs profesjonalnej obsługi klienta
  • kurs profesjonalnej obsługi sekretariatu
  • kurs obsługi komputera
  • staż pracy min. 1 rok, w tym: doświadczenie w obsłudze sekretariatu-6 m-cy, doświadczenie w jednostkach administracji publicznej - 6 m-cy
  • ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego
  • gotowość do podnoszenia kwalifikacji

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Osoby posiadające aktualny dokument potwierdzający niepełnosprawność proszone są o złożenie jego kserokopii

Informacja o wyniku naboru

Załącznik_7 _Info o wynikach MOPR 23.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2012-11-15 14:58