Oferta: ds. obsługi sekretariatu
Data publikacji: 2012-10-11
Nr ref.: MOPR/23/2012
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. obsługi sekretariatu
Informacje dodatkowe: Filia Jeżyce, praca na etat
Data rozstrzygnięcia oferty
2012-11-15
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- wysyłanie korespondencji
- sporządzanie czystopisów pism i ich powielanie
- obsługa poczty elektronicznej
- przyjmowanie i nadawanie faksów
- udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby-kierowanie ich do właściwych działów lub stanowisk pracy
- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników filii
- prowadzenie ewidencji urlopów pracowników filii
- przygotowywanie zapotrzebowania, rozdysponowywanie i dokonywanie rozliczeń biletów na przejazd komunikacja miejską przekazywanych pracownikom filii
- wydawanie zaświadczeń dotyczących spraw załatwianych w Sekcji
- przygotowywanie zapotrzebowań na artykuły biurowe i środki czystości oraz rozdysponowywanie ich poszczególnym komórkom organizacyjnym filii
- łączenie rozmów telefonicznych z kierownikiem Filii, kierownikami Zespołów Pracy Socjalnej, Kierownikiem Sekcji Świadczeń oraz z pracownikami socjalnymi,
- prowadzenie kalendarza spotkań kierownika Filii,
- udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów
Informacja o warunkach pracy:
- Praca na miejscu w biurze z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych
- Pomieszczenie pracy na piętrze budynku biurowego
- Budynek bez windy
- Pomieszczenia higieniczno - sanitarne nie zapewniają dostępności osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich
Informacje dodatkowe:
- Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie średnie na jednym z kierunków: administracyjny, ekonomiczny, ogólny
- znajomość kpa i aktów wewnętrznych jednostki w stopniu dobrym
- wysoki poziom umiejętności obsługi klienta
- bardzo dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel, TT-pomoc
- wiedza i umiejętność właściwego traktowania informacji służbowych
- znajomość polityki i celów jakościowych MOPR wraz z obowiązującymi procedurami
- umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu
- umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy
- bardzo dobra umiejętność pracy w zespole
- wysoki poziom umiejętności komunikowania się (poprawność pod względem gramatycznym i językowym)
- umiejętność redagowania pism i komunikatów
- sumienność, skrupulatność
- wysokie poczucie odpowiedzialności i zaangażowania
- wysoki poziom kultury osobistej
- etyka zawodowa otwartość na nowe rozwiązania
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe zawodowe lub wyższe magisterskie
- podwyższanie kwalifikacji na jednym z kierunków: administracja, inne kierunki humanistyczne
- kurs profesjonalnej obsługi klienta
- kurs profesjonalnej obsługi sekretariatu
- kurs obsługi komputera
- staż pracy min. 1 rok, w tym: doświadczenie w obsłudze sekretariatu-6 m-cy, doświadczenie w jednostkach administracji publicznej - 6 m-cy
- ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego
- gotowość do podnoszenia kwalifikacji
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Osoby posiadające aktualny dokument potwierdzający niepełnosprawność proszone są o złożenie jego kserokopii
Informacja o wyniku naboru
Załącznik_7 _Info o wynikach MOPR 23.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2012-11-15 14:58