Oferta: ds. obsługi sekretariatu
Data publikacji: 2015-09-30
Nr ref.: MOPR/34/2015
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. obsługi sekretariatu
Informacje dodatkowe: FILIA NOWE MIASTO/ PRACA NA ETAT
Data rozstrzygnięcia oferty
2015-10-27
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- wysyłanie korespondencji,
- sporządzenie czystopisów pism i ich powielanie,
- obsługa poczty elektronicznej,
- przyjmowanie i nadawanie faksów,
- udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych działów lub stanowisk,
- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników Filii,
- prowadzenie ewidencji urlopów pracowników Filii,
- przygotowanie zapotrzebowania, rozdysponowywanie i dokonywanie rozliczeń biletów na przejazdy komunikacją miejską przekazywanych pracownikom Filii,
- wydawanie zaświadczeń dotyczących spraw załatwianych w Sekcji,
- przygotowywanie zapotrzebowania na artykuły biurowe i środki czystości oraz rozdysponowywanie ich poszczególnym komórkom organizacyjnym Filii,
- łączenie rozmów telefonicznych z kierownikiem Filii, kierownikami Zespołów Pracy Socjalnej, Kierownikami Sekcji Świadczeń oraz z pracownikami socjalnymi,
- prowadzenie kalendarza spotkań kierownika Filii.
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie średnie na jednym z kierunków: administracyjny, ekonomiczny, ogólny,
- znajomość KPA w stopniu dobrym,
- wysoki poziom umiejętności obsługi klienta,
- bardzo dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel,
- wiedza i umiejętność właściwego traktowania informacji służbowych,
- umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celi sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
- umiejętność dobrej organizacji pracy,
- bardzo dobra umiejętność pracy w zespole,
- wysoki poziom umiejętności komunikowania się (poprawność pod względem gramatycznym i językowym),
- umiejętność redagowania pism i komunikatów,
- wysokie poczucie odpowiedzialności, etyka zawodowa zwłaszcza wysoki poziom kultury osobistej, wysoki poziom zaangażowania, komunikatywność, otwartość na nowe rozwiązania, sumienność, skrupulatność.
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe zawodowe lub wyższe magisterskie,
- podwyższanie kwalifikacji na jednym z kierunków: administracja, inne kierunki humanistyczne,
- kurs profesjonalnej obsługi klienta,
- kurs profesjonalnej obsługi sekretariatu,
- kurs obsługi komputera,
- 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze sekretariatu,
- 6 miesięcy doświadczenia w jednostkach administracji publicznej,
- ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- gotowość do podnoszenia kwalifikacji.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument potwierdzający wymagane wykształcenie (kserokopia)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Inne informacje:
- Informacja o warunkach pracy:
- praca na miejscu w biurze z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych
- pomieszczenie pracy na piętrze budynku biurowego
- budynek bez windy
- pomieszczenia higieniczno - sanitarne nie zapewniają dostępności osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich
- Informacje dodatkowe:
- informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6%.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru -Martyna Materna (Aktualizacja)
Opublikował(a): Martyna Materna
Data i godzina publikacji: 2015-10-27 08:34