Oferta: ds. obsługi sekretariatu

Data publikacji: 2007-07-10
Nr ref.: MOPR/ 30 /2007
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. obsługi sekretariatu

Data rozstrzygnięcia oferty

2007-08-21

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie kalendarza spotkań kierownika Filii
  • łączenie rozmów telefonicznych z kierownikiem filii, kierownikami Zespołów Pracy Socjalnej, Kierownikiem Sekcji Świadczeń oraz z pracownikami socjalnymi
  • prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • wysyłanie korespondencji
  • sporządzanie czystopisów pism i ich powielanie
  • przyjmowanie i nadawanie faksów, obsługa poczty elektronicznej
  • udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych działów lub stanowisk pracy
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników filii
  • prowadzenie ewidencji urlopów pracowników filii
  • przygotowanie zapotrzebowania, rozdysponowanie i dokonywanie rozliczeń biletów na przejazd komunikacją miejską przekazywanych pracownikom filii
  • wydawanie zaświadczeń dotyczących spraw załatwianych w sekcji
  • przygotowanie zapotrzebowania na artykuły biurowe i środki czystości oraz rozdysponowywanie ich poszczególnym komórkom organizacyjnym filii
  • udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów
  • wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych wynikających z zadań realizowanych przez komórkę organizacyjną
  • przestrzeganie przepisów zawartych w aktach wewnętrznych jednostki

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcanie średnie na jednym z kierunków: ekonomiczny lub administracyjny
  • Znajomość i umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów prawa pracy
  • Znajomość obsługi komputera (Word, Excel)
  • Umiejętność redagowania pism i komunikatów (poprawność pod względem gramatycznym i językowym)
  • Umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu
  • Wysoki poziom umiejętności w komunikowaniu się
  • Wysoki poziom umiejętności obsługi klienta
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Wysoka kultura osobista
  • Etyka zawodowa, zaangażowanie w wykonywaną pracę

Wymagania dodatkowe

  • Pożądane wykształcenie wyższe zawodowe/ magisterskie na jednym z kierunków: administracja, inne kierunki humanistyczne
  • Doświadczenie zawodowe w obsłudze sekretariatu/ kancelarii (6 miesięcy w tym staże, praktyki)
  • Doświadczenie w jednostkach administracji publicznej (6 m-cy)
  • Wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

Informacja o wyniku naboru

informacja o wynikach naboru MOPR 30 2007.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: dodanie informacji o wynikach naboru
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2007-08-21 09:41