Oferta: ds. obsługi sekretariatu
Data publikacji: 2007-07-10
Nr ref.: MOPR/ 30 /2007
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. obsługi sekretariatu
Data rozstrzygnięcia oferty
2007-08-21
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie kalendarza spotkań kierownika Filii
- łączenie rozmów telefonicznych z kierownikiem filii, kierownikami Zespołów Pracy Socjalnej, Kierownikiem Sekcji Świadczeń oraz z pracownikami socjalnymi
- prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- wysyłanie korespondencji
- sporządzanie czystopisów pism i ich powielanie
- przyjmowanie i nadawanie faksów, obsługa poczty elektronicznej
- udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych działów lub stanowisk pracy
- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników filii
- prowadzenie ewidencji urlopów pracowników filii
- przygotowanie zapotrzebowania, rozdysponowanie i dokonywanie rozliczeń biletów na przejazd komunikacją miejską przekazywanych pracownikom filii
- wydawanie zaświadczeń dotyczących spraw załatwianych w sekcji
- przygotowanie zapotrzebowania na artykuły biurowe i środki czystości oraz rozdysponowywanie ich poszczególnym komórkom organizacyjnym filii
- udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów
- wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych wynikających z zadań realizowanych przez komórkę organizacyjną
- przestrzeganie przepisów zawartych w aktach wewnętrznych jednostki
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcanie średnie na jednym z kierunków: ekonomiczny lub administracyjny
- Znajomość i umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów prawa pracy
- Znajomość obsługi komputera (Word, Excel)
- Umiejętność redagowania pism i komunikatów (poprawność pod względem gramatycznym i językowym)
- Umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu
- Wysoki poziom umiejętności w komunikowaniu się
- Wysoki poziom umiejętności obsługi klienta
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Umiejętność pracy w zespole
- Wysoka kultura osobista
- Etyka zawodowa, zaangażowanie w wykonywaną pracę
Wymagania dodatkowe
- Pożądane wykształcenie wyższe zawodowe/ magisterskie na jednym z kierunków: administracja, inne kierunki humanistyczne
- Doświadczenie zawodowe w obsłudze sekretariatu/ kancelarii (6 miesięcy w tym staże, praktyki)
- Doświadczenie w jednostkach administracji publicznej (6 m-cy)
- Wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
informacja o wynikach naboru MOPR 30 2007.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: dodanie informacji o wynikach naboru
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2007-08-21 09:41