Oferta: ds. płac

Data publikacji: 2007-01-30
Nr ref.: MOPR/ 06 /2007
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. płac
Informacje dodatkowe: praca na zastępstwo

Data rozstrzygnięcia oferty

2007-03-22

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie ewidencji wynagrodzeń
  • prowadzenie kart zasiłkowych i wypłacanie zasiłków z ubezpieczenia chorobowego (chorobowe, opiekuńcze, macierzyńskie) i wypadkowego oraz zasiłków wynikających z ustawy o świadczeniach rodzinnych (rodzinne, pielęgnacyjne, wychowawcze)
  • rozliczanie i opłacanie składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne i Fundusz Pracy oraz sporządzanie miesięcznych deklaracji
  • dokonywanie rozliczeń z Urzędami Skarbowymi, odprowadzanie zaliczek na podatek dochodowy oraz przygotowywanie i sporządzanie miesięcznych deklaracji
  • prowadzenie spraw ZUS pracowników MOPR: przygotowywanie raportów rozliczeniowych RCA, RZA, RSA; oraz deklaracji rozliczeniowych: DRA, sporządzanie raportów miesięcznych RMUA
  • obliczanie i sporządzanie list wypłat dla poborowych odbywających służbę zastępczą oraz przygotowywanie wniosków o zwrot świadczeń pieniężnych przysługujących poborowym z tytułu pełnienia służby zastępczej z Wojewódzkiego Urzędu Pracy
  • prowadzenie rejestru list płatniczych
  • wystawianie zaświadczeń o wysokości wynagrodzenia i zatrudnianiu
  • przygotowywanie druków RP-7 dla pracowników MOPR

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcanie średnie na jednym z kierunków: ekonomiczny lub administracyjny
  • Wymagane 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z obsługą płac
  • Znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o świadczeniach rodzinnych, zakładach opieki zdrowotnej, podatku dochodowym od osób fizycznych oraz znajomość kodeksu pracy
  • Znajomość obsługi komputera (programy: Word, Excel, Płatnik)
  • Wysoki poziom umiejętności obsługi klienta
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Wysokie poczucie odpowiedzialności, zaangażowanie w wykonywaną pracę

Wymagania dodatkowe

  • Pożądane wykształcenie wyższe zawodowe/ magisterskie na jednym z kierunków: prawo i administracja, organizacja i zarządzanie o specjalności: zrządzanie zasobami ludzkimi, ekonomia
  • Specjalistyczne kursy z zakresu prowadzenia płac
  • Doświadczenie w obsłudze kadr lub płac
  • Pożądana wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

Informacja o wyniku naboru

Informacja o wynikach naboru MOPR 06 2007.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: dodanie informacji o wynikach naboru
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2007-03-22 16:23