Oferta: ds. realizacji projektu
Data publikacji: 2017-06-06
Nr ref.: MOPR/40/2017
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. realizacji projektu
Informacje dodatkowe: DZIAŁ METODYCZNY / UMOWA O PRACĘ / 1 ETAT
Data rozstrzygnięcia oferty
2017-07-05
Zakres podstawowych czynności
- Gromadzenie dokumentacji rekrutacyjnej i kwalifikacyjnej w ramach działań podejmowanych przez poszczególnych partnerów i ocena prawidłowości jej prowadzenia,
- Wspieranie procesu rekrutacji uczestników projektu i współpraca z Partnerami w zakresie rekrutacji (zbieranie informacji o uczestnikach Projektu i ich przekazywanie do Instytucji Zarządzającej zgodnie z wytycznymi w zakresie monitorowania),
- Zbieranie informacji o monitorowanych wskaźnikach zadeklarowanych we Wniosku,
- Wprowadzenie i aktualizowanie danych uczestników partnerów w aplikacji SL 2014,
- Obsługa techniczno - administracyjna posiedzeń Komitetu Sterującego, spotkań projektowych z Partnerami i spotkań personelu MOPR do obsługi projektu,
- Udzielanie informacji o projekcie w tym o zakresie form wsparcia w projekcie, realizacji przez pracownika socjalnego wstępnej diagnozy i oceny kwalifikowalności potencjalnego uczestnika do projektu,
- Obsługa techniczno - administracyjna dokumentacji projektowej, w tym przypadku pism, rejestracja, archiwizacja, powielanie dokumentacji projektowej,
- Przygotowywanie formularzy dot. występowania o upoważnienia dla personelu projektu,
- Bieżące współdziałanie i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi MOPR, Partnerami oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie niezbędnym do realizowania zadań projektowych,
- Udział w spotkaniach personelu projektu,
- Prowadzenie dokumentacji z zakresu podejmowanych czynności, planowanych oraz uzyskiwanych efektów zgodnie z zatwierdzonymi formularzami.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie średnie,
- Znajomość Ustawy o pomocy społecznej,
- Znajomość zasad przygotowywania, realizacji i rozliczania projektu w ramach działania 7.2 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020,
- Dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel,
- Znajomość dokumentów strategicznych dot. obszaru włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa w tym z zakresu usług opiekuńczych i asystenckich,
- Umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
- Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
- Bardzo dobra umiejętność pracy w zespole,
- wysoki poziom zaangażowania,
- wysokie poczucie odpowiedzialności,
- samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań,
- etyka zawodowa,
- komunikatywność (rzeczowa komunikacja również w sytuacjach trudnych),
- otwartość na nowe rozwiązania,
- wysoki poziom kultury osobistej w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe,
- Uprawnienia do wykonywania zawodu pracownika socjalnego,
- 1 rok stażu pracy,
- Ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- Umiejętność obsługi programów MS Project, Power Point,
- Umiejętność obsługi klienta (uprzejmość, rzeczowość),
- Gotowość do podnoszenia kwalifikacji,
- Asertywność, empatia.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument potwierdzający posiadanie wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy),
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie dyplomów oraz suplementy do dyplomów)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa
Inne informacje:
Informacja o warunkach pracy:
- praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych, wymaga prowadzenia uzgodnień, pozyskiwania i wymiany informacji,
- praca i stanowisko pracy nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo, istnieje potrzeba przemieszczania się po schodach (brak windy) i może zaistnieć potrzeba wyjazdów służbowych.
Informacje dodatkowe:
- Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Martyna Materna
Data i godzina publikacji: 2017-07-05 07:48