Oferta: ds. realizacji świadczeń
Data publikacji: 2016-03-03
Nr ref.: MOPR/07/2016
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. realizacji świadczeń
Informacje dodatkowe: UMOWA O PRACĘ W ZASTĘPSTWIE/ETAT
Data rozstrzygnięcia oferty
2016-03-24
Zakres podstawowych czynności
- przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących świadczeń dla klientów MOPR,
- prowadzenie rejestrów i ewidencji świadczeniobiorców oraz ewidencji spraw prowadzonych przez pracowników Sekcji,
- przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zgłoszeń do zakładu Ubezpieczeń Społecznych klientów MOPR,
- przygotowywanie dokumentacji dotyczącej odprowadzanych składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne od przyznawanych świadczeń,
- przygotowywanie danych do sprawozdań w części dotyczącej realizowanych przez Sekcję zadań,
- współpraca z komórkami organizacyjnymi MOPR w zakresie wykorzystania limitów finansowych filii,
- przygotowywanie dokumentacji związanej z realizacją świadczeń: list płatniczych, zleceń oraz skierowań,
- ładowanie na kartę PEKA uprawnień do jednego gorącego posiłku dziennie,
- comiesięczne rozliczanie usług opiekuńczych,
- przygotowywanie zaświadczeń dla klientów zewnętrznych,
- udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów,
- stosowanie Instrukcji dotyczącej trybu postępowania w zakresie windykacji należności.
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie średnie na jednym z kierunków: administracyjnym, ekonomiczny, w zawodzie pracownika socjalnego,
- znajomość KPA oraz Ustawy o pomocy społecznej,
- umiejętność zastosowania przepisów z zakresu ustawy o pomocy społecznej i KPA,
- dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel,
- wiedza i umiejętność właściwego traktowania informacji służbowych,
- umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu
- umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy
- bardzo dobra umiejętność pracy w zespole
- wysokie poczucie odpowiedzialności
- etyka zawodowa
- wysoki poziom kultury osobistej
- wysoki poziom zaangażowania
- komunikatywność
- otwartość na nowe rozwiązania
- sumienność, skrupulatność
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe zawodowe lub wyższe magisterskie,
- podnoszenie kwalifikacji na jednym z kierunków: administracyjny, ekonomiczny,
w zawodzie pracownika socjalnego - staż pracy min. 1 rok, w tym 6 miesięcy w jednostkach administracji publicznej-6 m-cy
- kurs obsługi komputera
- ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego
- umiejętność obsługi klienta
- gotowość do podnoszenia kwalifikacji
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa.
Inne informacje:
- Wymagania pożądane:
- wykształcenie wyższe zawodowe lub wyższe magisterskie jednym z kierunków: administracyjny, ekonomiczny,
w zawodzie pracownika socjalnego - staż pracy min. 1 rok, w tym 6 miesięcy w jednostkach administracji publicznej-6 m-cy
- kurs obsługi komputera
- ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego
- umiejętność obsługi klienta
- gotowość do podnoszenia kwalifikacji
- Informacja o warunkach pracy:
- Praca biurowa na miejscu w siedzibie Filii, z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych
- Pomieszczenie pracy i higieniczno - sanitarne nie zapewnia dostępności osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru - Martyna Materna (Aktualizacja)
Opublikował(a): Martyna Materna
Data i godzina publikacji: 2016-03-24 10:17