Oferta: ds. wspomagania audytu wewnętrznego i kontroli nr 1
Data publikacji: 2016-11-18
Nr ref.: MOPR/39/2016
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. wspomagania audytu wewnętrznego i kontroli nr 1
Informacje dodatkowe: SEKCJA DS. KONTROLI I AUDYTU/ UMOWA O PRACĘ W ZASTĘPSTWIE / 1 ETAT
Data rozstrzygnięcia oferty
2016-12-19
Zakres podstawowych czynności
- współudział przy sporządzaniu rocznego planu audytu,
- współudział przy sporządzaniu sprawozdania z realizacji rocznego planu audytu,
- współudział przy przeprowadzaniu zadań audytowych (zadania zapewniające i czynności doradcze) wynikających z planu audytu, jak również poza planem audytu,
- współudział w czynnościach sprawdzających,
- przygotowanie projektów wymaganej przepisami prawa dokumentacji w zakresie realizacji zadań audytowych (m.in. program zadania zapewniającego, sprawozdanie z zadania zapewniającego, wynik czynności doradczych, notatkę informacyjną z czynności sprawdzających),
- prowadzenie dokumentacji roboczej, w szczególności związanej z przygotowaniem i realizacją zadania zapewniającego, z wykonaniem czynności doradczych oraz dotyczącej monitorowania realizacji zaleceń i przeprowadzenia czynności sprawdzających,
- współudział w prowadzonych wewnętrznych i zewnętrznych kontrolach (włącznie z prowadzeniem wymaganej dokumentacji w tym zakresie),
- przygotowanie informacji do półrocznych i rocznych sprawozdań z działalności MOPR w zakresie wykonywanych zadań,
- udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie wyższe magisterskie lub zawodowe na jednym z kierunków ekonomicznych, administracyjnych, nauk społecznych
- 2 lata stażu pracy,
- Znajomość strategii Miasta Poznania, polityki systemu zarządzania i celów oraz polityki i celów jakościowych MOPR wraz z obowiązującymi procedurami
- Dobra umiejętność obsługi programów Word i Excel, Power Point,
- Umiejętność wykreowania zgodnej ze standardami instytucji atmosfery w zakresie obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- Umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostowania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
- Umiejętność efektywnej pracy w warunkach stresu,
- Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej,
- Umiejętność sprawnego wyszukiwania informacji w Internecie,
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- wysoki poziom zaangażowania,
- wysokie poczucie odpowiedzialności,
- samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań,
- etyka zawodowa,
- komunikatywność,
- otwartość na nowe rozwiązania,
- wysoki poziom kultury osobistej w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
Wymagania dodatkowe
- Ukończone studia podyplomowe na kierunku Audyt wewnętrzny w administracji lub/i przedsiębiorstwie
- Ukończone kursy lub szkolenia z zakresu komunikacji, negocjacji, asertywności,
- Wymagania określone w Ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
- 1 rok doświadczenia w zakresie realizacji zadań związanych z audytem wewnętrznym lub kontrolą wewnętrzną,
- Wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- Umiejętność prowadzenia spotkań i prezentacji,
- Asertywność, empatia, gotowość do podnoszenia kwalifikacji.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument potwierdzający posiadanie wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy),
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie dyplomów oraz suplementy do dyplomów)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa
Inne informacje:
Informacja o warunkach pracy:
- praca biurowa z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych, wymagająca uzgodnień i wymiany informacji,
- istnieje potrzeba wyjazdów w teren,
- miejsce pracy nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Biuro położone na pierwszym piętrze (brak windy).
Informacje dodatkowe:
- Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
Informacja o wyniku naboru
zalacznik 7a informacja o niewybraniu żadnego z kandydatów.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o zakończeniu procesu rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Martyna Materna
Data i godzina publikacji: 2016-12-19 14:33