Oferta: ds.zamówień publicznych i administracyjno-gospodarczych
Data publikacji: 2023-06-07
Nr ref.: MOPR/32/2023
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds.zamówień publicznych i administracyjno-gospodarczych
Informacje dodatkowe: UMOWA O PRACĘ W ZASTĘPSTWIE/1 ETAT
Data rozstrzygnięcia oferty
2023-09-20
Zakres podstawowych czynności
- samodzielne przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowań o zamówienie publiczne na dostawy, usługi i roboty budowalne,
- prowadzenie spraw związanych ze sprawianiem pogrzebów, poprzez monitorowanie wydatków, weryfikację otrzymywanych faktur,
- przygotowywanie projektów umów, dokonywanie oceny kontrahentów zgodnie z procedurą, realizacja oraz monitorowanie wydatków dotyczących zamówień,
- realizacja bieżących zamówień na dostawy i usługi prowadzona w Panelu Zamówień (dotycząca m.in. awarii i napraw administrowanych budynków i infrastruktury wewnętrznej)
- opisywanie pod względem zastosowania UPZP, prowadzenie ewidencji rachunków przekazywanych do realizacji do Działu Ekonomicznego w internetowym programie,
- przygotowanie danych do sprawozdań dot. zadań realizowalnych na powierzonym stanowisku pracy,
- prowadzenie auta służbowego.
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie średnie lub wyższe (kierunek:
ekonomiczny, administracyjny, prawo lub inne ),
- staż pracy przy wykształceniu wyższym - min. 2 lata;
średnim - min. 3 lata,
- umiejętność stosowania przepisów UPZP,
- umiejętność obsługi programów pakietu Office (Word,
Excel),
- umiejętność planowania i przeprowadzania postępowań o
udzielenie zamówienia publicznego,
- umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji
w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się
otoczeniu,
- umiejętność planowania i organizowania pracy,
- umiejętność pracy w zespole na poziomie bardzo dobrym,
- samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań,
- prawo jazdy kat. B
Wymagania dodatkowe
- studia podyplomowe z zakresu Prawa Zamówień Publicznych, kursy, szkolenia z ww. obszaru,
- doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych.
Wymagane dokumenty
- Podpisany życiorys (CV)
- Podpisany list motywacyjny
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Podpisane oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa
Inne informacje:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- rozbudowany system wynagradzania (płaca podstawowa, stażowe, premie kwartalne, nagrody, dodatki, 13stą pensję oraz świadczenia socjalne)
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych (szkolenia)
- oferujemy przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
- Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 7,3%.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Administrator danych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Poznaniu, z siedzibą w Poznaniu przy ul. Cześnikowskiej 18, 60-330 Poznań.
Inspektor ochrony danych
W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych:
1) listownie na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Poznaniu, ul. Cześnikowska 18, 60-330 Poznań;
2) poprzez e-mail: iod@mopr.poznan.pl.
Cele, podstawy prawne i okres przechowywania danych
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celach rekrutacyjnych na stanowisko, na które kandydat złożył ofertę, przez okres niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego i wyłonienia kandydata. Dane przetwarzane są na podstawie przepisów Kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO), a w pozostałym zakresie na podstawie zgody kandydata wyrażonej poprzez wyraźne działanie potwierdzające, polegające na umieszczeniu tych danych w zgłoszeniu aplikacyjnym przekazanym Administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. a) w zw. z art. 4 pkt 11 RODO), do momentu zakończenia procesu rekrutacyjnego, a następnie przez okres 3 miesięcy w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami;
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże stanowi warunek udziału w rekrutacji. Konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości rozpatrzenia wniosku.
Odbiorcy danych
1. Dane osobowe kandydatów nie są udostępniane innym administratorom.
2. Dane osobowe kandydatów mogą być ujawniane podmiotom, które na zlecenie i naszym imieniu świadczą usługi, np. informatyczne, związane z rekrutacją.
Prawa osób, których dotyczą dane osobowe
Każda osoba, której dane są przetwarzane ma prawo do:
1) dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 RODO),
2) otrzymania kopii danych (art. 15 ust. 3 RODO),
3) do sprostowania danych, które są nieprawidłowe lub niekompletne (art. 16 RODO),
4) do usunięcia danych, jeżeli administrator nie ma już podstawy prawnej do ich przetwarzania lub dane nie są już niezbędne do celów przetwarzania (art. 17 RODO),
5) do ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO),
6) do przenoszenia danych do innego administratora, jeżeli dane są przetwarzane na podstawie zgody lub umowy zawartej z tą osobą i są przetwarzane w sposób zautomatyzowany (art. 20 RODO),
7) do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych. Zgodę można cofnąć w każdym momencie i bez podania przyczyny, jednakże przetwarzanie dokonane przed cofnięciem zgody, pozostaje zgodne z prawem (art. 7 ust. 3 RODO).
Aby skorzystać z wymienionych praw, osoba powinna skontaktować się z administratorem i poinformować go, z którego prawa i w jakim zakresie chce skorzystać. Możliwość skorzystania z ww. praw będzie każdorazowo oceniana pod kątem obowiązujących przepisów.
Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Sylwia Mielniczek
Data wytworzenia informacji: 2023-06-27 00:00
Opis zmian: wprowadzenie informacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Sylwia Mielniczek
Data i godzina publikacji: 2023-09-20 11:24