Oferta: kierownik filii mopr

Data publikacji: 2008-08-22
Nr ref.: MOPR/51/2008
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: kierownik filii mopr
Informacje dodatkowe: praca na etat

Data rozstrzygnięcia oferty

2008-09-11

Zakres podstawowych czynności

  • Organizowanie pracy w celu zapewnienia terminowego i zgodnego z prawem prowadzenia postępowań administracyjnych w indywidualnych sprawach
    z zakresu zadań realizowanych przez filię,

  • wydawanie w indywidualnych sprawach decyzji administracyjnych w ramach posiadanego upoważnienia,

  • przygotowywanie odpowiedzi na skargi i wnioski w sprawach dotyczących zadań realizowanych w Filii,

  • organizowanie i nadzorowanie prac związanych z przygotowywaniem sprawozdań z realizowanych przez Filię zadań,

  • zatwierdzanie pod względem merytorycznym list płatniczych, rachunków i list składek ubezpieczeniowych,

  • organizowanie i nadzorowanie prac związanych z tworzeniem planów potrzeb
    w zakresie zadań realizowanych przez Filię,

  • przygotowywanie propozycji do wieloletnich planów inwestycyjnych,

  • inicjowanie i podejmowanie działań służących wzmacnianiu potencjału społeczności lokalnej poprzez zwiększanie uczestnictwa jednostek i grup
    w rozwiązywanie własnych problemów,

  • nadzór nad sprawami administracyjno-gospodarczych związanymi
    z funkcjonowaniem Filii,

  • zapewnienie jednolitej i wyczerpującej informacji o sposobie i terminach załatwiania spraw,

  • zapewnienie sprawnego przepływu informacji wewnątrz kierowanej komórki,

  • bieżące współdziałanie i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi MOPR oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie zadań realizowanych przez Filię,

  • dokonywanie okresowych ocen pracowników oraz kontrola zaleceń z nich wynikających,

  • składanie wniosków do dyrektora o przeszeregowanie, nagradzanie albo karanie podległych pracowników Filii, za pośrednictwem sprawującego nadzór zastępcy dyrektora oraz opiniowanie wyżej wymienionych wniosków składanych przez kierowników podległych komórek organizacyjnych,

  • motywowanie pracowników poprzez maksymalne dostosowanie narzędzi pracy
    i stworzenie atmosfery sprzyjającej współpracy,

  • ustalanie zadań i dokonywanie ich podziału pomiędzy stanowiska pracy,
    w sposób gwarantujący równomierne obciążenie,

  • ciągłe monitorowanie oraz uaktualnianie kart stanowisk pracy,

  • nadzór nad aktualizacją przyjętych w MOPR procesów i podprocesów SZJ zgodnego z normą ISO 9001:2000, w ramach realizowanych przez Filię zadań.

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie wyższe magisterskie na jednym z kierunków: pedagogika, politologia, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie, praca socjalna, polityka społeczna, prawo,

  • doświadczenie zawodowe 5 lat,

  • doświadczenie na stanowiskach urzędniczych w administracji publicznej- 2 lata,

  • doświadczenie w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej- 2 lata,

  • doświadczenie w pracy wymagającej stosowania przepisów prawa i ich interpretacji- 2 lata,

  • bardzo dobra umiejętność interpretacji i stosowania przepisów z zakresu ustawy
    o pomocy społecznej, kpa i aktów wewnętrznych jednostki,

  • dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel, umiejętność sprawnego poruszania się w Internecie,

  • bardzo dobra umiejętność planowania i organizowania pracy własnej i zespołu pracowników,

  • wysoko rozwinięte umiejętności kierowania zespołem pracowników,

  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,

  • umiejętność działania w warunkach zmian, dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,

  • wysoka odporność na stres,

  • wysoki poziom zaangażowania,

  • wysoki poziom kultury osobistej.

Wymagania dodatkowe

  • Studia podyplomowe ,

  • specjalizacja zakresu pomocy społecznej,

  • doświadczenie w kierowaniu zespołami ludzkimi- 1 rok,

  • kurs budowania zespołu pracowników,

  • kurs negocjacji,

  • wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,

  • wiedza o metodach zarządzania,

  • umiejętność prowadzenia spotkań i prezentacji,

  • gotowość do podnoszenia kwalifikacji,

  • znajomość języka angielskiego na poziomie średnim.

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)

  • List motywacyjny

  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)

  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)

  • Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

Informacja o wyniku naboru

wyniki_MOPR_51_2008.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2008-09-11 16:48