Oferta: kierownik sekcji świadczeń
Data publikacji: 2010-11-22
Nr ref.: MOPR/20/2010
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: kierownik sekcji świadczeń
Informacje dodatkowe: Filia Wilda, praca na etat
Data rozstrzygnięcia oferty
2011-03-03
Zakres podstawowych czynności
- zapewnienie terminowego i zgodnego z prawem prowadzenia spraw realizowanych przez podległych pracowników;
- zatwierdzanie pod względem formalnym i rachunkowym list płatniczych, rachunków, list składek ubezpieczeniowych klientów;
- nadzorowanie prac związanych z tworzeniem ewidencji świadczeniobiorców, wydawaniem decyzji administracyjnych i realizacją świadczeń;
- koordynowanie prac związanych z tworzeniem planów potrzeb w zakresie zadań realizowanych przez filię;
- przygotowywanie danych do sprawozdań w części dotyczącej realizowanych zadań;
- zapewnienie sprawnego przepływu informacji wewnątrz Sekcji;
- bieżące współdziałanie i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi MOPR oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie zadań realizowanych przez Sekcję;
- dokonywanie ocen bezpośrednio podległych pracowników oraz kontrola wykonania zaleceń z nich wynikających;
- motywowanie pracowników poprzez dostosowanie narzędzi pracy w ramach posiadanych możliwości i stworzenie atmosfery sprzyjającej współpracy;
- ustalanie zadań i dokonywanie podziału pomiędzy stanowiska pracy, w sposób gwarantujący ich równomierne obciążenie;
- nadzorowanie przygotowanych wykazów godzin zleconych na świadczenie usług opiekuńczych;
- stosowanie Instrukcji dotyczącej trybu postępowania w zakresie windykacji należności;
- przestrzeganie zapisów zawartych w aktach wewnętrznych jednostki.
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: ekonomia, prawo, administracja, organizacja i zarządzanie, praca socjalna, pedagogika, politologia, socjologia;
- co najmniej 5 letni staż pracy z czego co najmniej 2 lata w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej;
- bardzo dobra umiejętność planowania i organizowania pracy własnej i zespołu pracowników;
- umiejętność skutecznego motywowania pracowników;
- umiejętność działania w warunkach zmian;
- wiedza z zakresu ustawy o pomocy społecznej i aktów wewnętrznych jednostki;
- umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu ustawy o pomocy społecznej i KPA;
- dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel, TT-Pomoc, Dar Pomost;
- znajomość strategii MP polityki systemu zarządzania i celów oraz polityki i celów jakościowych MOPR wraz z obowiązującymi procedurami;
- komunikatywność;
- otwartość na nowe rozwiązania.
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w kierowaniu zespołami ludzkimi;
- doświadczenie w pracy administracyjno -biurowej;
- wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego;
- wiedza o metodach zarządzania pozwalających na podniesienie sprawności funkcjonowania MOPR;
- umiejętność prowadzenia spotkań i prezentacji;
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2011-03-03 15:42