Oferta: kierownik sekcji świadczeń

Data publikacji: 2010-11-22
Nr ref.: MOPR/20/2010
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: kierownik sekcji świadczeń
Informacje dodatkowe: Filia Wilda, praca na etat

Data rozstrzygnięcia oferty

2011-03-03

Zakres podstawowych czynności

  • zapewnienie terminowego i zgodnego z prawem prowadzenia spraw realizowanych przez podległych pracowników;
  • zatwierdzanie pod względem formalnym i rachunkowym list płatniczych, rachunków, list składek ubezpieczeniowych klientów;
  • nadzorowanie prac związanych z tworzeniem ewidencji świadczeniobiorców,  wydawaniem decyzji administracyjnych i realizacją świadczeń;
  • koordynowanie prac związanych z tworzeniem planów potrzeb w zakresie zadań realizowanych przez filię;
  • przygotowywanie danych do sprawozdań w części dotyczącej realizowanych zadań;
  • zapewnienie sprawnego przepływu informacji wewnątrz Sekcji;
  • bieżące współdziałanie i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi MOPR oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie zadań realizowanych przez Sekcję;
  • dokonywanie ocen bezpośrednio podległych pracowników oraz kontrola wykonania zaleceń z nich wynikających;
  • motywowanie pracowników poprzez dostosowanie narzędzi pracy w ramach posiadanych możliwości i stworzenie atmosfery sprzyjającej współpracy;
  • ustalanie zadań i dokonywanie podziału pomiędzy stanowiska pracy, w sposób gwarantujący ich równomierne obciążenie;
  • nadzorowanie przygotowanych wykazów godzin zleconych na świadczenie usług opiekuńczych;
  • stosowanie Instrukcji dotyczącej trybu postępowania w zakresie windykacji należności;
  • przestrzeganie zapisów zawartych w aktach wewnętrznych jednostki.

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: ekonomia, prawo, administracja, organizacja i zarządzanie, praca socjalna, pedagogika, politologia, socjologia;
  • co najmniej 5 letni staż pracy z czego co najmniej 2 lata w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej;
  • bardzo dobra umiejętność planowania i organizowania pracy własnej i zespołu pracowników;
  • umiejętność skutecznego motywowania pracowników;
  • umiejętność działania w warunkach zmian;
  • wiedza z zakresu ustawy o pomocy społecznej i aktów wewnętrznych jednostki;
  • umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu ustawy o pomocy społecznej i KPA;
  • dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel, TT-Pomoc, Dar Pomost;
  • znajomość strategii MP polityki systemu zarządzania i celów oraz polityki i celów jakościowych MOPR wraz z obowiązującymi procedurami;
  • komunikatywność;
  • otwartość na nowe rozwiązania.

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w kierowaniu zespołami ludzkimi;
  • doświadczenie w pracy administracyjno -biurowej;
  • wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego;
  • wiedza o metodach zarządzania pozwalających na podniesienie sprawności funkcjonowania MOPR;
  • umiejętność prowadzenia spotkań i prezentacji;

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Informacja o wyniku naboru

Załącznik_7 _MOPR_20_2010.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2011-03-03 15:42