Oferta: lider kis

Data publikacji: 2017-06-12
Nr ref.: MOPR/43/2017
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: lider kis
Informacje dodatkowe: DZIAŁ WSPARCIA SPECJALISTYCZNEGO/UMOWA O PRACĘ W ZASTĘPSTWIE

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-07-05

Zakres podstawowych czynności

Czynności dotyczące zadań merytorycznych realizowanych w ramach Klub Integracji Społecznej

  • ustalanie zadań dla podległych pracowników i dokonywanie ich podziału pomiędzy stanowiska pracy w sposób gwarantujący ich równomierne obciążenie
  • zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy podległymi współpracownikami
  • motywowanie pracowników poprzez dostosowanie narzędzi pracy w ramach posiadanych możliwości i tworzenie atmosfery sprzyjającej współpracy
  • sprawowanie bieżącego nadzoru nad pracownikami realizującymi zadania KIS, w tym nad prowadzoną w tych sprawach dokumentacją
  • zatwierdzanie programów i harmonogramów zajęć w KIS
  • ustalanie listy uczestników zajęć w KIS
  • współpraca z pracownikami partnera projektu przy realizacji zajęć w ramach programu KIS
  • bieżąca współpraca z instytucjami i podmiotami realizującymi instrumenty aktywnej integracji
  • działań związanych z administrowaniem pomieszczeniami KIS

Czynności dotyczące współdziałania przy zarządzaniu projektem

  •  Współpraca z koordynatorem projektu w zakresie prowadzenia ewidencji uczestników projektu realizujących program KIS
  •  Współpraca z koordynatorem projektu w zakresie przygotowania niezbędnej sprawozdawczości związanej z realizacją projektu w zakresie działań  KIS

Czynności dotyczące pracowników Zespołu

  • Przygotowywanie wniosków o rekrutację i przedkładanie ich kierownikowi Działu, udział w procesie rekrutacji
  • Sporządzanie i aktualizowanie, w razie potrzeby, kart stanowisk pracy
  • Przygotowywanie i przedkładanie kierownikowi Działu wniosków o upoważnienia dla pracowników (do przetwarzania danych osobowych, użytkowania systemu informatycznego, użytkowania kluczy, innych niezbędnych) 
  • Dokonywanie ocen podległych pracowników oraz kontrola wykonania zaleceń z nich wynikających
  • Składanie wniosków do dyrektora o przeszeregowanie, nagradzanie albo karanie podległych pracowników,
    za pośrednictwem kierownika Działu

Czynności organizacyjne oraz prowadzone we współpracy z klientem wewnętrznym

  • przeprowadzanie (udzielanie) konsultacji z klientem wewnętrznym
  • sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości związanej z zakresem zadań stanowiska
  • udział w spotkaniach organizowanych przez przełożonego
  • udział w spotkaniach z organizatorem usługi oraz udział w uzgodnionych z nim działaniach związanych z rozwojem usługi
  • aktualizowanie oferty pomocowej
  • udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów oraz szkoleniach wynikających z potrzeb rozwojowych

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie w pracy indywidualnej lub grupowej z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznych,
  • Wiedza:

- z zakresu ustawy o pomocy społecznej,

- z zakresu ustawy o zatrudnieniu socjalnym,

- z zakresu dostępnych form pomocy oraz pracy z Klientem,

- zasad i wytycznych realizacji projektów finansowanych ze środków UE w ramach EFS,

  • Umiejętności:

- sprawowania kontroli nad pracą zespołu,

- skutecznego motywowania pracowników,

- prowadzenia negocjacji,

- działania w warunkach zmian,

- organizacji i prowadzenia spotkań i prezentacji,

- pracy w oparciu o projekt,

- obsługi programów MS Office,

  • wysoki poziom zaangażowania,
  • wysokie poczucie odpowiedzialności,
  • samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań,
  • etyka zawodowa,
  • komunikatywność,
  • wysoki poziom kultury osobistej w obsłudze klient  wewnętrznego i zewnętrznego,
  • otwartość na nowe rozwiązania,
  • innowacyjność i kreatywność,
  • sumienność i skrupulatność.

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe z zakresu nauk społecznych,
  • szkolenie dla liderów społecznych,
  • szkolenie w zakresie organizacji wolontariatu,
  • szkolenie z zakresu uzależnień i współuzależnieni, metod pracy grupowej,
  • szkolenia z zakresu psychologicznej pracy z jednostką i systemem rodzinnym,
  • doświadczenie w kierowaniu zespołami ludzkimi - 1 rok,
  •  doświadczenie w pracy w instytucjach pomocowych,
  • wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
  • wiedza o metodach zarządzania,
  • Asertywność,
  •  Empatia,
  • gotowość do podnoszenia kwalifikacji.

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokument potwierdzający posiadanie wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy),
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie dyplomów oraz suplementy do dyplomów)
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
    • Oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa

Inne informacje:

Warunki pracy na stanowisku LIDER KIS

  • praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych, wymaga prowadzenia uzgodnień, pozyskiwania i wymiany informacji,
  • praca i stanowisko pracy nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo, istnieje potrzeba przemieszczania się po schodach (brak windy) i może zaistnieć potrzeba wyjazdów służbowych.

Informacja o wyniku naboru

Załącznik_7a_Informacja o wynikach naboru w przypadku nie wyłonienia kandydata na stanowisko pracy_27.07.10.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Martyna Materna
Data i godzina publikacji: 2017-07-05 07:48