Oferta: lider kis
Data publikacji: 2017-06-12
Nr ref.: MOPR/43/2017
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: lider kis
Informacje dodatkowe: DZIAŁ WSPARCIA SPECJALISTYCZNEGO/UMOWA O PRACĘ W ZASTĘPSTWIE
Data rozstrzygnięcia oferty
2017-07-05
Zakres podstawowych czynności
Czynności dotyczące zadań merytorycznych realizowanych w ramach Klub Integracji Społecznej
- ustalanie zadań dla podległych pracowników i dokonywanie ich podziału pomiędzy stanowiska pracy w sposób gwarantujący ich równomierne obciążenie
- zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy podległymi współpracownikami
- motywowanie pracowników poprzez dostosowanie narzędzi pracy w ramach posiadanych możliwości i tworzenie atmosfery sprzyjającej współpracy
- sprawowanie bieżącego nadzoru nad pracownikami realizującymi zadania KIS, w tym nad prowadzoną w tych sprawach dokumentacją
- zatwierdzanie programów i harmonogramów zajęć w KIS
- ustalanie listy uczestników zajęć w KIS
- współpraca z pracownikami partnera projektu przy realizacji zajęć w ramach programu KIS
- bieżąca współpraca z instytucjami i podmiotami realizującymi instrumenty aktywnej integracji
- działań związanych z administrowaniem pomieszczeniami KIS
Czynności dotyczące współdziałania przy zarządzaniu projektem
- Współpraca z koordynatorem projektu w zakresie prowadzenia ewidencji uczestników projektu realizujących program KIS
- Współpraca z koordynatorem projektu w zakresie przygotowania niezbędnej sprawozdawczości związanej z realizacją projektu w zakresie działań KIS
Czynności dotyczące pracowników Zespołu
- Przygotowywanie wniosków o rekrutację i przedkładanie ich kierownikowi Działu, udział w procesie rekrutacji
- Sporządzanie i aktualizowanie, w razie potrzeby, kart stanowisk pracy
- Przygotowywanie i przedkładanie kierownikowi Działu wniosków o upoważnienia dla pracowników (do przetwarzania danych osobowych, użytkowania systemu informatycznego, użytkowania kluczy, innych niezbędnych)
- Dokonywanie ocen podległych pracowników oraz kontrola wykonania zaleceń z nich wynikających
- Składanie wniosków do dyrektora o przeszeregowanie, nagradzanie albo karanie podległych pracowników,
za pośrednictwem kierownika Działu
Czynności organizacyjne oraz prowadzone we współpracy z klientem wewnętrznym
- przeprowadzanie (udzielanie) konsultacji z klientem wewnętrznym
- sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości związanej z zakresem zadań stanowiska
- udział w spotkaniach organizowanych przez przełożonego
- udział w spotkaniach z organizatorem usługi oraz udział w uzgodnionych z nim działaniach związanych z rozwojem usługi
- aktualizowanie oferty pomocowej
- udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów oraz szkoleniach wynikających z potrzeb rozwojowych
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie wyższe,
- doświadczenie w pracy indywidualnej lub grupowej z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznych,
- Wiedza:
- z zakresu ustawy o pomocy społecznej,
- z zakresu ustawy o zatrudnieniu socjalnym,
- z zakresu dostępnych form pomocy oraz pracy z Klientem,
- zasad i wytycznych realizacji projektów finansowanych ze środków UE w ramach EFS,
- Umiejętności:
- sprawowania kontroli nad pracą zespołu,
- skutecznego motywowania pracowników,
- prowadzenia negocjacji,
- działania w warunkach zmian,
- organizacji i prowadzenia spotkań i prezentacji,
- pracy w oparciu o projekt,
- obsługi programów MS Office,
- wysoki poziom zaangażowania,
- wysokie poczucie odpowiedzialności,
- samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań,
- etyka zawodowa,
- komunikatywność,
- wysoki poziom kultury osobistej w obsłudze klient wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na nowe rozwiązania,
- innowacyjność i kreatywność,
- sumienność i skrupulatność.
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe z zakresu nauk społecznych,
- szkolenie dla liderów społecznych,
- szkolenie w zakresie organizacji wolontariatu,
- szkolenie z zakresu uzależnień i współuzależnieni, metod pracy grupowej,
- szkolenia z zakresu psychologicznej pracy z jednostką i systemem rodzinnym,
- doświadczenie w kierowaniu zespołami ludzkimi - 1 rok,
- doświadczenie w pracy w instytucjach pomocowych,
- wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- wiedza o metodach zarządzania,
- Asertywność,
- Empatia,
- gotowość do podnoszenia kwalifikacji.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument potwierdzający posiadanie wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy),
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie dyplomów oraz suplementy do dyplomów)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa
Inne informacje:
Warunki pracy na stanowisku LIDER KIS
- praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych, wymaga prowadzenia uzgodnień, pozyskiwania i wymiany informacji,
- praca i stanowisko pracy nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo, istnieje potrzeba przemieszczania się po schodach (brak windy) i może zaistnieć potrzeba wyjazdów służbowych.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Martyna Materna
Data i godzina publikacji: 2017-07-05 07:48