Oferta: specjalista ds. realizacji usług
Data publikacji: 2009-12-03
Nr ref.: MOPR/35/2009
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: specjalista ds. realizacji usług
Informacje dodatkowe: Zespół realizujący projekt " Pomoc - Aktywizacja - Wsparcie", praca na etat
Data rozstrzygnięcia oferty
2010-01-13
Zakres podstawowych czynności
Zapewnienie sprawnej pracy Zespołu w zakresie współpracy z podmiotami zewnętrznymi i wewnętrznymi zaangażowanymi w realizację instrumentów aktywnej integracji oraz inicjatyw związanych z realizacją działań środowiskowych, w tym: przygotowanie umów zleceń i aneksów oraz współpraca przy prowadzeniu procedur zgodnie z Ustawą prawo zamówień publicznych.
- bieżąca współpraca z instytucjami i podmiotami realizującymi instrumenty aktywnej integracji;
- sporządzanie katalogu dostępnych usług w ramach realizacji instrumentów aktywnej integracji i inicjatyw w zakresie działań środowiskowych;
- negocjowanie warunków umów z oferentami;
- przygotowywanie i nadzór nad wdrażaniem procedur związanych z realizacją usług w ramach projektu zgodnie z przyjętym trybem wyłaniania wykonawcy;
- przygotowywanie umów dotyczących realizacji usług w ramach projektu;
- bieżący nadzór nad realizacją instrumentów aktywnej integracji;
- sporządzanie i aktualizowanie harmonogramów realizacji instrumentów aktywnej integracji;
- przeprowadzanie instruktażu dla wykonawców z obsługi programu EFSArt.
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe;
- min. 2 letni staż pracy;
- umiejętność pracy w oparciu o projekt;
- bardzo dobra umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, prowadzenia negocjacji, sporządzania umów, działania w warunkach zmian;
- dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel, Access;
- komunikatywność;
- otwartość na nowe rozwiązania;
- innowacyjność, kreatywność.
Wymagania dodatkowe
- ukończone szkolenie z zakresu stosowania Ustawy prawo zamówień publicznych;
- doświadczenie w realizacji lub koordynacji działań skierowanych do osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym;
- wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, w tym świadectwa pracy (kserokopie)
- m Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane zoskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Informacja o wyniku naboru
Informacja o wynikach naboru MOPR_35_2009.pdf
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2010-01-13 08:09