Oferta: stanowisko ds. opłat mieszkańców za pobyt w dps
Data publikacji: 2013-11-07
Nr ref.: MOPR/25/2013
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: stanowisko ds. opłat mieszkańców za pobyt w dps
Informacje dodatkowe: SEKCJA DS. DOMÓW POMOCY SPOŁECZNEJ, PRACA NA ZASTĘPSTWO
Data rozstrzygnięcia oferty
2013-12-02
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie postępowań i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach ustalenia lub zmiany opłat mieszkańców za pobyt w DPS lub RDP,
- prowadzenie postępowań i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach całkowitego lub częściowego zwolnienia z opłat za pobyt osób w DPS lub RDP,
- bieżąca współpraca z DPS i RDP na terenie Poznania oraz z DPS poza Poznaniem w sprawach opłat mieszkańców za pobyt w DPS i RDP,
- prowadzenie postępowań i przygotowanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach wniosków mieszkańców DPS o zmianę DPS,
- przygotowywanie sprawozdań, informacji i analiz dotyczących opłat za pobyt w DPS i RDP,
- udzielanie informacji klientom zewnętrznym i wewnętrznym o zasadach kierowania
i umieszczania osób w DPS i RDP oraz o zasadach odpłatności za pobyt w DPS i RDP.
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie średnie na jednym z kierunków: ekonomia, administracja lub nauki społeczne,
- znajomość KPA
- umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu ustawy o pomocy społecznej,
- dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel,
- wiedza i umiejętność właściwego traktowania informacji służbowych,
- umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
- umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
- bardzo dobra umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność obsługi klienta.
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe zawodowe/magisterskie na jednym z kierunków: ekonomia, administracja, nauki społeczne
- rok doświadczenia w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej
- ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego
- asertywność, empatia, gotowość do podnoszenia kwalifikacji.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
Inne informacje:
Informacja o warunkach pracy:
- budynek oraz miejsce pracy przystosowane jest dla osób z dysfunkcją narządu ruchu,
- praca administracyjno - biurowa na miejscu w siedzibie MOPR,
- praca z wykorzystaniem urządzeń biurowych (komputer, skaner, fax)
Informacje dodatkowe:
- informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
- pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Załącznik_7 _Info o wynikach.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2013-12-02 14:58