Oferta: stanowisko ds. opłat mieszkańców za pobyt w dps

Data publikacji: 2013-11-07
Nr ref.: MOPR/25/2013
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: stanowisko ds. opłat mieszkańców za pobyt w dps
Informacje dodatkowe: SEKCJA DS. DOMÓW POMOCY SPOŁECZNEJ, PRACA NA ZASTĘPSTWO

Data rozstrzygnięcia oferty

2013-12-02

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie postępowań i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach ustalenia lub zmiany opłat mieszkańców za pobyt w DPS lub RDP,
  • prowadzenie postępowań i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach całkowitego lub częściowego zwolnienia z opłat za pobyt osób w DPS lub RDP,
  • bieżąca współpraca z DPS i RDP na terenie Poznania oraz z DPS poza Poznaniem w sprawach opłat mieszkańców za pobyt w DPS i RDP,
  • prowadzenie postępowań i przygotowanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach wniosków mieszkańców DPS o zmianę DPS,
  • przygotowywanie sprawozdań, informacji i analiz dotyczących opłat za pobyt w DPS i RDP,
  • udzielanie informacji klientom zewnętrznym i wewnętrznym o zasadach kierowania
    i umieszczania osób w DPS i RDP oraz o zasadach odpłatności za pobyt w DPS i RDP.

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie średnie na jednym z kierunków: ekonomia, administracja lub nauki społeczne,
  • znajomość KPA
  • umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu ustawy o pomocy społecznej,
  • dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel,
  • wiedza i umiejętność właściwego traktowania informacji służbowych,
  • umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
  • umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
  • bardzo dobra umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność obsługi klienta.

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe zawodowe/magisterskie na jednym z kierunków: ekonomia, administracja, nauki społeczne
  • rok doświadczenia w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej
  • ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego
  • asertywność, empatia, gotowość do podnoszenia kwalifikacji.

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

Inne informacje:

Informacja o warunkach pracy:

  • budynek oraz miejsce pracy przystosowane jest dla osób z dysfunkcją narządu ruchu,
  • praca administracyjno  - biurowa na miejscu w siedzibie MOPR,
  • praca z wykorzystaniem urządzeń biurowych (komputer, skaner, fax)

Informacje dodatkowe:

  • informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
  • pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

Załącznik_7 _Info o wynikach.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2013-12-02 14:58