Oferta: stanowisko ds. wspomagania audyty wewnętrznego i kontroli
Data publikacji: 2014-10-09
Nr ref.: MOPR/50/2014
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: stanowisko ds. wspomagania audyty wewnętrznego i kontroli
Informacje dodatkowe: SEKCJA DS. KONTROLI I AUDYTU, PRACA NA ZASTĘPSTWO
Data rozstrzygnięcia oferty
2015-03-19
Zakres podstawowych czynności
- współudział przy sporządzaniu rocznego planu audytu,
- współudział przy sporządzaniu sprawozdań z realizacji rocznego planu audytu,
- współudział przy niezależnym badaniu systemów zarządzania i kontroli w MOPR (zadań zapewniających),
- współudział podczas czynności doradczych,
- współudział przy przeprowadzaniu audytów wewnętrznych (zadań zapewniających) poza planem audytu,
- przygotowanie projektu programu zadania zapewniającego,
- przygotowanie projektu technik badania,
- przeprowadzanie zadania zapewniającego - współudział przy czynnościach audytowych,
- sporządzanie projektów sprawozdań z audytu,
- współudział przy czynnościach sprawdzających - audyt sprawdzający,
- prowadzenie akt bieżących audytu,
- współudział w prowadzonych wewnętrznych kontrolach,
- przygotowanie informacji do półrocznych i rocznych sprawozdań z działalności MOPR w zakresie wykonywanych zadań.
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe lub zawodowe na jednym z kierunków: rachunkowość, prawo administracyjne; audyt wewnętrzny w administracji lub/i przedsiębiorstwie,
- 2 lata doświadczenia zawodowego,
- umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
- umiejętność efektywnej pracy w warunkach stresu,
- dobra umiejętność organizowania pracy własnej,
- dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel, Power Point,
- umiejętność wykreowania zgodnej ze standardami instytucji atmosfery w zakresie obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- umiejętność sprawnego wyszukiwania informacji w Internecie,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- wysoki poziom zaangażowania, wysokie poczucie odpowiedzialności, samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań, etyka zawodowa, komunikatywność, wysoki poziom kultury osobistej w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego, otwartość na nowe rozwiązania
Wymagania dodatkowe
- studia podyplomowe: Audyt wewnętrzny i kontrola wewnętrzna w administracji lub/i w przedsiębiorstwie,
- kurs z zakresu komunikacji, negocjacji, asertywności,
- wymagania określone w Ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
- doświadczenie w zakresie realizacji zadań związanych z audytem i kontrolą wewnętrzną - 1 rok,
- ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- umiejętność prowadzenia spotkań i prezentacji,
- asertywność, empatia, gotowość do podnoszenia kwalifikacji.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Kopia dokumentu potwierdzająca wymagany staż pracy (kopia świadectw pracy),
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
Inne informacje:
Informacja o warunkach pracy:
- budynek oraz miejsce pracy nie jest przystosowane dla osób z dysfunkcją narządu ruchu,
- praca administracyjno - biurowa,
- praca z wykorzystaniem urządzeń biurowych (komputer, skaner, fax)
Informacje dodatkowe:
- informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6%.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2015-03-19 10:27